Tabung Masa Depan ...

Thursday, September 26, 2013

Nota Petang Khamis !


Hrmmm.... Setuju Sangat !

26 comments:

nea lopah said...

salam singgah!

Nurzakiah Hanum said...

setuju

adrianna syaz said...

Setuju KA..baik jga ati org yg jga ati kita je kan?

izan mama mia said...

yaaa.... benar itu

Norma NML said...

Betul tu akak, kita punya la berhati2 takut org terasa bila nak ckp atau buat apa2 tapi org sikit pun tak nak jaga hati kita..:-(

Yumida Huda said...

setuju sanagt
betul cakap akak tu
yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

Rinna said...

Nak jaga hati orang tapi hati kita sapa nak jaga ekk

Asmar Arafad said...

setuju sangat...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

betul tu KA..

Tihara said...

sian kat wanita kan, sayangilah meke

eita said...

betol sangat2..

ANIM said...

yuppp...terutama yang atas tu..

Bin Muhammad said...

Hati2 menjaga hati...kerana hati mudah terasa hati :)

Asyifa Mustaffa said...

setuju...!

Raudzah Z said...

Kan KA...letih jugakkan sometimes..

Umi Qi said...

Simpan 20% tuh untuk menjaga hati diri sendiri agar tidak rasa terpinggir...betul tuh KA...jika kita beri sepenuh jiwa jga hati org baik jga diri sendiri

S.K.A said...

lelaki pun je =) tp mgkin keadaan yg berbeza la..nk jga hti orang ni susah..kalau sy, cukuplah jgan bt orang terasa dgn kita he3

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, sheila suka ayat ni :)

wantie said...

hmm... itulah perempuan kan. sangat lembut hatinya. airmata peneman setia

ros_reeza said...

singgah di petang hari :)

Deqla Manjew said...

setuju tu kak..

hana hadi said...

sangat suka quote yang pertama.. huhu

Mimi Azirah said...

Setuju jugak ngam akak

Zira Aziz said...

..kdg2 kita x sdr yg sikap kita pn ada melukakn hati org lain..mcm tu jgkla sebaliknya :)

Chic Na said...

kann.. asyik jaga hati orang sampai hati sendiri tak terjaga.. ;)

nor azman said...

terbaiklah kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...