Tabung Masa Depan ...

Tuesday, September 03, 2013

Pisang Setandan Tak Semestinyer Sama Kan

ADIK memang suka sangat dengan yang ini, 
Layankan ajelah ...

ALONG pulak terkadang suka layan yang ini....
 Alhamdulillah

 ANGAH pulak minat giler pada yang ini... 
Masalah2 
hehehe

Berbezanyer citarasa & minat mereka bertiga
Walau dilahirkan dari perut Ummi yang sama,
Dan Berkongsi satu Abah yang serupa !!!
Doakan yang terbaik aje untuk anak2 kita yer !

( N3 AUTO PUBLISH )

34 comments:

Kakzakie said...

Along punya citarasa sama dgn auntielah... auntie pun suka Yahanana..

Kakzakie said...

Betul KA walau dari rahim yg sama dan ayah-ibu sama tapi mereka tetap punya citarasa yg berbeza.

Nurzakiah Hanum said...

agree

Kakcik said...

Kek yang keluar dari acuan pun kadangkala tak sama bentuknya... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

betul2..lain peelnya..

Raudzah Z said...

Kita suka dengan lagu tegar yang adik duka tu KA..budak tu so cute and nampak profeesional aje bila nyanyi..

Ummi Iman said...

Tak dpt tgk apa minat mereka.. blank di skrin saya. Setiap org mmg tak sama kecenderungannya

Asyifa Mustaffa said...

mmg gitu la KA...kami 7 beradik...x de sape pun perangai serupa...mak pun mengiakan juga...:)
baru meriah KA, kalau sepesen plak...cmne lak tu...hihihi...

Khai♥Rin : anies said...

heheheh betul tu KA..x dinafikn...

:: Mrs.Eady :: said...

Layan kan aje :)

lizz said...

KA saya tak dapat nengok gambarnyer...

saya doakan yang terbaik untuk anak KA moga anak2 kita semua sentiasa dibawah lindungannya...

LYAfrina said...

hehe.. biasalah tu kak.. setiap anak berbeza-bezakan.. lya mujur ada sorang je,. tu pon mcm2 peel nak layan.

Tihara said...

memang tak serupa, masing2 ada kelebihan yang tersendiri :)

Puan Ida said...

salam,
ai saya ida newbies blogger
baru follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

p/s:tol semua anak-ank lain minat dan citarasa kan

Empayar Utama said...

Eh, minat mereka sama, kannnn

Nadya Dyana said...

Betul2..

wantie said...

tak dapat nak join layan tu. sebab komputer no speaker

Aimaniman Ezaiza said...

yupp, 3 anak, 3 minat berbeza.. cuma kita perlu bimbing dan pantau agar jangan tersasar daripada norma agama, bangsa dan keluarganya, insyaallah...

Deqla Manjew said...

lagu tegar tu x dinafikan best.. tegar pun mmg ramai peminat di kalangan bebudak je kak..hihi.. sekrg deqla suka lyn lagu dlm blog deqla .. merdu.. mendayu2.. hihi..

are_lin@yu said...

ala tak dapat buka kt ofis.huhu

D Yatie said...

Exactly!! ;)

QueeN TerataI said...

setuju tu KA.. walau lahir dr perut yg sama abah yg sama tp perangainya tetp berbeza..

Papa Mifz said...

masing2 mempunyai minat yang sama yer kak...

Bin Muhammad said...

Sedangkan kembar pun mempunyai minat yg berbeza KA...itulah namanya manusia

Chic Na said...

minat ikut umur.. huhu..

Yumida Huda said...

moga anak2 akak membesar dgn sihat n berjaya
done isi tabung nuffnang akak
selamat menabung :)

ANIM said...

rambut sama hitam KA...
makanan pun tak serupa, citarasa pakaian pun tak sama
lagi2 anak saya, saiz juga berbeza...

adyna said...

Btl tu walaupun dr Perot yg Sama ;)

ALoNa CintamaniszLite said...

anak2 sy..kalo bab lagu ni..citarasa dorang sama. Tak kisah laa lagu jenis apa pun. Kalo satu lagu tu along suka dgr...maka angah ngan akiss pun akan suka dengar...mm..
Kebanyakan perkara citarasa dorang sama. Cuma bab makan ni nampak laa sket perbezaan sesama dorang ni.

Haryati Faizal said...

setiap anak punya citarasa yg berbeza...

Cinta Misteri said...

samalah ank CiM ni. walau hanya berdua, pening jugak melayan kerenah mereka yg tk serupa.

semoga kita mnjadi ibu bapa yg memahami anak2 sndiri...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

lain anak, lain minatnya.. semoga mereka jadi anak yang soleh.. :D
aiza menabung 3 nuff KA..

hainom OKje said...

Setuju tu KA....
Nama pun manusia

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lain2 citarasa tuh hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...