Tabung Masa Depan ...

Wednesday, September 25, 2013

WW : Terbang Lepas & Bebas

Menyelami erti kebebasan itu yang sebenar2nyer !


24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

nea lopah said...

salam singgah KA. cuit2 nuff juga.

J.Syazwana said...

cantik! suke gambar pertama. hihihi

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

cantiknya.. :D

Papa Mifz said...

kebetulan pagi tadi Mifz tunjukkan jari ke arah langit , banyak sangat burung berterbangan satu kumpulan , teruja melihatnya...

Dzureen Darwis said...

Assalamualaikum KA.

Saya mempunyai satu impian untuk membeli beberapa ekor burung peliharaan di kedai haiwan peliharaan dan lepaskan mereka bebas terbang ke mana saja. Tapi hajat belum tercapai. Hehe

aizamia3 said...

dapat tengok live lagi best ni.. ;)

m.u.l.a.n said...

syahdu...

Vee said...

kekadang terfikir nak terbang mcm burung utk menikmati keindahan alam ciptaan allah ...

che mid said...

Salam.. wah cantik nya burung berterbangan di angkasa raya.. kepingin sekali aku ikut terbang, tapi apakan daya kan aku tak punya sayap...

Yumida Huda said...

cantiknye
suka tgk pic burung yg byk2 tu
yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

adyna said...

Bebas seperti burung yg berkicauan ;)

Nurfaezah Abdullah said...

suka tgk gmbr #4 hehehe

Daddy Ziyyad said...

dapat terbang macam burung tu..bebas...mmg syiokkk :)

Sally Samsaiman said...

always back to basic...huhu...cantik!

Raudzah Z said...

Cantiknya...

ohpanduan panduan said...

catiknya... kat mana ni yea?

lelamaisara said...

alahai cantiknye tgok beburung tu terbang bebas macam tu kan....

Nieyl said...

kebebasan itu sgt menyeronokkan..hihihi~

QueeN TerataI said...

seronok2...

Mrs Velentine said...

indahnya pemandangan

Dylla Abas said...

subhanallah..rasa tenang :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

terbang bebas seperti burung

Deqla Manjew said...

suka tgk burung terbang sama2.. nmpk sifat kekawanan mereka kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...