Tabung Masa Depan ...

Sunday, October 06, 2013

Kerat Potong Kobis Bunga !

Hari2  minggu ni ada ke yang letak kobis bunga dalam menu !
Anak2 KA specially Adik cukup minat kobis bunga ni ...
Saja2 kongsi tips ni,
Cara terbaik untuk potong kobis bunga ...
Walau tampak mudah
Masih ramai yang confius cara nak memotong nyer kan ! Betul tak ...
Macam anak2 KA pun kalau disuruh memotong kobis bunga ni
Pasti sibuk bertanya, " Nak potong macam mana yer Ummi..??? "


Mudah kan !...
~ N3 AUTO PUBLISH ~

25 comments:

Mak Wardah said...

Baru tahu KA, selama ni main hentam ajer...take care

Shaiful Zaidi said...

Salam K.A..
selamat berhujung minggu..

dah biasa potong mcm tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sy pn potong ikut suka hati jer kobis bunga nih hihi

asyifa mustaffa said...

ic...cara potong kobis bunga pun ada rupanya....mcm2...:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

done nuffnang

Norhasniza Khalid said...

mama potong ikut suka hati je kak.. hihi

Kakizan Omar said...

Mudah... antara rajin ngn tak jer.. :D

Ibu Lala said...

Sedap kobis bg ni. Mcm mcm boley masak dgn kobis ni.

❤Kamsiah❤ said...

sedap buat sayur campur hehe...yg penting bunga kobis takleh masak terlalu lama,seminit dua dh cukup

aizamia3 said...

sangat mudah dan menyenangkan kerja di dapur..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

aiza selalunya hentam je potong.. hehe..

Yumida Huda said...

yumida potong main hentam je..hihi

zaza nizam said...

terbaikk!!

Vee said...

anak teknik juga ... saya ptg ikut suka jer ... heheheee

baby comel said...

Pun kena ada cara eh? Hehe..

pha is said...

saya tau potong je.. asalkan boleh makan.. heheh

Ira said...

Hehe.. Sng je. Klu ira ptg ikut suka. Hehe..

Bin Muhammad said...

Ada teknik juga...selalunya main belasah jer, asal terpotong...hehe

Mummydearie said...

Thank you for sharing. Kalau nak cepat, saya takda teknik main cop,cop, cop aje janji 'berkecai' sudah :D

wantie said...

tak pernah pun gi usha teknik nak potong bunga kobis ni KA... thank sharing.

Raudzah Z said...

ooo..ada technique ya KA...kita potong ikut sesedap rasa..he..he

Deqla Manjew said...

paling suka kobis bunga dlm tomyam.. wajib kan...

Dzureen Darwis said...

Oh macam tu, cauliflower memang sedap. Saya x suka sgt sayur tp kobis bunga ni sy ok sikit :)

ummuaidan said...

UA pun minat kobis bunga nie..masak ngan tomyam sedap...

Fiza Rahman said...

Alaaa...x blh view. Saya slalu potong ikut suka hati jer ☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...