Tabung Masa Depan ...

Wednesday, October 16, 2013

WW : Kreativiti Dekorasi & Interesting Cozy Patios For Our Garden !

40 comments:

Ratu Hatiku said...

As salam KA, Cantiknya! :)

Nieyl said...

cantik-cantik nyer...

Kisah Si Dairy said...

nak berangan la kejap KA

paridah said...

SALAM IDUL ADHA KA MAAF ZAHIR BATIN...WAH KALAU NAK HIAS PATIO GINI MMG KENA RAJIN...DIBUATNYA HUJAN HABIS SEMUA...PENAT PULAK NK MNGEMASNYA...

Nursaila Norman said...

huhuhuhu..kalau mampu ada taman..mmg tak kemana2 la jawab nya..hehehe..indah sgt!

imie fatiema said...

cantiknya~ pengsan jap kalau dapat garden kat umah macam ni khen..

♥ Wina ♥ said...

heaven sungguhh!

Kakzakie said...

Semua ni perlu halaman luas KA. Kalau rumah kakak memang tak berpeluang sebab tanah terhad..

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntiknyaaa..

Queen Teratai said...

YG X BERBUMBUNG TU.. LETAK KUSYEN CAMTU KALAU HUJAN HABIS LAH BASAH... ;)

Farah Waheda Wahid said...

sangat cosy dan best sangat nak bersantai ni...

aizamia3 said...

cantik.. tapi ada yang kurang sesuai dengan iklim kita.. kena letak bawah payung baru tak basah sofa2 tu.. ;)

zulie ieta said...

cantik3x..

aTieYusof Family said...

Cantiknya!..suka tgk..nyaman bila dpt santai2 di luar rmh mcm ni...:)

Rasp said...

cantiknya...
bersantai petang2 suasana cam tu tenang jer...
tapi tak sesuai dgn cocer malaysia ni...
habis ler kusyen2 tu kalo hujan...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

cantik...saya pun suke..boleh lepak santai2

Kakizan Omar said...

Tempat diorg nie jarang hujan kot.. kalau kat cn.. sayang ooo kusyen cecantik tuuu.. ;)

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Deqla Manjew said...

wahh cantik2nya KA..kalo gini x kuar rumah pun xpe dah.. hihi..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

cantiknya.. :D

LydSunshine said...

laman umah luas bleh la buat gini. Kalo dok umah flet, harapan je la.

Rai Ourkizuna said...

kalau hujan, basahla kusyen tu.. sayang...hehehe..

Mummydearie said...

Alahai cantiknya! Lebih rela tidur kat luar dari dalam rumah cam ni!

piqa da bajitos said...

humm tenangnya

Haryati Faizal said...

tenang je mata memandang...

Ema Johari said...

cantik

Masha Meisters said...

nice la....relax je kan....

Cho Zila said...

nak satu gitu.. tapi laman rumah cinonet beranganjerler..

Hazmin Hamudin said...

Kalau dapat tempat lepak macam ni luar rumah memang best ni Kak. ada pulak pisang goreng ptg2. Pergh. Boleh berangan je.

Yumida Huda said...

cantikla pic tu kak
yumida isi tabung Nuffnang sini - ford - selamat menabung :)

BUNDA a.k.a KN said...

cantik2nyer...bilalah nak merasa..

Za said...

tempat yg plg sesuai bersantai pd waktu petang ...

lizz said...

waa cantiknyer...o 5 tu saya suka...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ni kalo dapat...mmg best..lepak kat situ je laa..hehe

wantie said...

best nyer kalau dapat lepak. mesti zzz sekali kat situ.

tapi kalau hujan cam no?

ALoNa CintamaniszLite said...

hiasan mcm ni...kat malaysia tak sesuai kecuali yg ada bumbung, hehe..

Tetamu Istimewa said...

Agaknya tak berapa sesuai kot di Malaysia ni. Tengok tempat juga lah.

hainom OKje said...

Memang sangat cozy KA....bestnya...nyaman rasanya....kalau hujan camne tu?

Fiza Rahman said...

Sambil tgk sambil berangan.

Fiza Rahman said...

Digi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...