Tabung Masa Depan ...

Wednesday, October 23, 2013

WW : Kate Middleton Lepas 3 Bulan Melahirkan !

MEMANG BIKIN KA JELES LAH !
CREDIT PHOTOS FROM HERE - AUTO PUBLISH N3

34 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Lilynn Wifey Sham said...

hihi..KA.. kite main badminton jer pas 3 months.. x sekuat Kate boleh jump gitu dengan volleyball :)

:: Mrs.Eady :: said...

aaaa...kurus nyer!!

asyifa mustaffa said...

Ni mmg jnis x gemok kut KA....sungguh jlez!

Kisah Si Dairy said...

cantiknya dia

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah..tetap cun!

eMMe said...

WAH!dia wat summersault la! hehehehe... makin aktif la kan..best.. jadi mama yg suke sport..kan..kan...n bertambah cun...

attyfir said...

jeles gak ni..menten jer..

wantie said...

slimnya perut...

kalau T la 3 bulan idak le lompat lompat gitu. still sereyau lagi

Haryati Faizal said...

slimnye dia...tu tak semestinya pas bersalin gemuk kan...

Ema Johari said...

rampin terus..

Kakzakie said...

Tak payah pakai bengkung ye KA dah selim melim perut dia:)

Nico Nabiela said...

comel sgt dia ;)

Amanda Suria said...

mak oi....kurusnya..flet betul perut dia...

Deqla Manjew said...

wahh dah habis pantang la kan.. dah slim balik.. cantik sgt!

Za said...

slim jer perut tuh . ada duit , semua boleh buat ...

Arzilinawati Idris said...

kak...jels nyer tgk dia...perut dia sgt tidakk moonciitt...hehehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. kembali aktif.. comel je badan dia..

ANIM said...

Jeles kat perut dia, haha

❤Kamsiah❤ said...

alaa..perutnya dah mcm sediakala..jels la...

Ira said...

Hebat, siap blh lompat2 lg
hehe..

Yumida Huda said...

wah still slim
siap bersukan lg tu

piqa da bajitos said...

waaaa ni la ibu yg kite nak
aktif!
heee

eita said...

jeles tengok orang slim...

eira eixora said...

saya dulu pas 3 bulan nak berlari pun takut. dia siap main bola lg.

Daddy Ziyyad said...

untung laaaaa William...hahahaha

suri said...

mereka golongan raja byk duit tak ada masalah nak kurus..laser tang mana nak buat.
lain orang biasa makan masa lepas pantang nak kurus. kalau kerja bagus tak ada hal nak ramping balik silap2 kena diet sendiri.

baby comel said...

Wah, bestnya tengok dia main volleyball

Mummydearie said...

Kenapa kita main sport yang sama tapi tak flat-flat pun tang perut tu? Hahahaha...

aTieYusof Family said...

cantiknya dia...so slim! jelesss...huhu

pha is said...

amboi.. cergas..

Bitt (double IS) said...

mangg aii tengok perut dia...bersalin rasanya dia tak pantang kita tapi perut fuhh...agaggagagaa

Fiza Rahman said...

Wah...slim macam saya lah...ahaks...

Perut kempis & tak der parut tu.

hainom OKje said...

Dah mmg come KA....nak buat camne...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...