Tabung Masa Depan ...

Wednesday, October 09, 2013

WW: Kreativiti Dekorasi Katil Agar Tidurlah Wahai Permaisuri !

Memang lenalah kalau macam ni khen!!!!


36 comments:

Kakzakie said...

Bed sheetsnya cantik-cantiklah KA:)

mysha said...

Adoiiii..harusla pepagi tarik lagi gebor nyorok kat dalam tu tdo hehehe

yan's cottage said...

wow cantik & selesanya....kalau beradu rasa tak bangun dah kot....

♥ Wina ♥ said...

mmg tak keluar bilik la jawabnye heheee

adrianna syaz said...

Amboi..sgt empuknya.,...

Mummydearie said...

KA, kalau macam ni I terus kunci bilik tak bagi sesiapa tidur kat sini. Nak maintain cantik aje katil gitu ... hehehe

Khai♥Rin : anies said...

sy x kuar blk!

Nurzakiah Hanum said...

bestnya comfirm lena

LydSunshine said...

ngantuk terus rasa...

eMMe said...

nak jugak bilik tido cam atas tuuu... huhuhuh.. suke english style.. leh la buat 1 utk twin, heeee~

Kisah Si Dairy said...

confirm lena KA..

m.u.l.a.n said...

semua lawa..!!

❤Kamsiah❤ said...

semua kaler sweet2 belaka..sesuai utk anak dara

Ati Masrif said...

Assalamualaikum,

kalau bilik yang warnanya soft saja
mmg lena tidur ...suka :)

Rai Ourkizuna said...

kalau camni lagi payah nak bangun subuh..hahaha..

Knor said...

pakai toto pun lena..tambah yg ini..mau liat nak bangun KA

wantie said...

hiaslah cam na pun. bilik tido adalah tempat terbaik tuk zzzz...

adoi.. tetiba jadi ngantuk . hahahaha

Deqla Manjew said...

wahh nmpk empuk la kan.. tp utk anak remaja boleh la.. kalo berdua mau jatuh katil nih.. hihi...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA,cantiknya! kalau dapat ni, tak bangun tdo rasanya. hehehhe

lieyalatif said...

perghhhh selesa gile kalo gini KA...

Farah Waheda Wahid said...

sangat cosy dan nyaman walaupun sekadar tengok gambar...tiba2 teringat katil kat rumah...he he he...

azievee said...

Mau hari minggu berkhemah dalam bilik....hihihi

tasekM said...

2 minggu tak bangun.
kah2.


.

faraherda.razalan said...

Amboi, ini bilik tido idaman princess ni. Hehehehe!

Shark Kay said...

dapat katil camni mmg malas dh nk bgn nie KA.
hheeh.

Raudzah Z said...

cantik..tapi kita suka no 8

piqa da bajitos said...

sedap tu
tenggelam badan
hujung mngu aktvti dlm blik je
haha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantiknyerrrr...mmg susah nk bgn kslu camni hihihihi

Fais-SKA said...

cantik hiasannya =) ni tilam empuk dan tebal..kalau tido confirm lena sgt la..he3

are_lin@yu said...

cntiknya nk mcm ni jgk.huhu

lizz said...

waa sweetnyer...

Noe said...

color cantik2...

hainom OKje said...

Tapikan KA...tilam from oversea mmg best tau....baru2 ni OKje gi rmuah kawan yg baru balik dari UK tilam dia mmg bentuk gitu...mcm spring! best!

Tetamu Istimewa said...

Ya, memang lena. Tak di nafikan, peralatan dan suasana dalam bilik juga memainkan peranan penting untuk mendapatkan tidur yang berkualiti.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semuanya comel.. :D

Mama Adam said...

Nampak comfy. Mmg lena lah tido

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...