Tabung Masa Depan ...

Friday, November 01, 2013

Benarkah Mizz Nina Dah Berhijab !

" Hidayah itu adalah nikmat, nikmat yang datang mengebu-gebu, terasa sejuk sekali
Hidayah itu membuka mata hati kita untuk u-turn mencari redhaNYA
Hidayah buat insan yang terpilih antara jutaan insan-insan yang berkelana
Hidayah membuatkan hati sekeras beli lebur mengalir bak arus di sungai
Takala Hidayah menerpa kita tersentak......masih cukupkah masa buat kita
menimba bekalan buat Akhirat sana "
KA Petik Dari HMETRO
Penyanyi sensasi, Mizz Nina, 33, yang baru pulang mengerjakan fardu haji di Makkah 
lima hari lalu, kini tampil berhijab. Dia yang merendah diri bagaimanapun belum bersedia
 bertemu media.
Pegawai Perhubungan Awam Nina, Joe Saiful atau nama sebenarnya, Saifudin Safarudin 
berkata, penyanyi itu tidak mahu bercerita mengenai perubahan imejnya kerana sebagai 
wanita Islam memang diwajibkan menutup aurat.
“Sebenarnya sebelum ke Tanah Suci lagi sudah terdetik di hatinya untuk berhijab dan kini 
Allah SWT memakbulkan doanya. Nina kata tidak perlulah diuar-uarkan kerana ia memang 
menjadi kewajipannya selaku wanita Islam menutup aurat.
“Baru beberapa hari dia berhijab dan kini mahu menyesuaikan dirinya dulu dan Nina juga 
tidak suka menghebohkan perubahan dirinya kerana tidak mahu timbul rasa riak. 
 
(  GAMBAR2 EHSAN GOOGLE )
 Andainyer benar ALHAMDULILLAH.....
Kita doakan yang baik2 aje !

25 comments:

Kakcik said...

Ya, kita doakan yang baik2 je. :)

maszmadi said...

alhamdulillah, cantik

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah, bertambah manis ...

asyifa mustaffa said...

Mengharap yg terbaik juga...alhamdulillah klau btulnya..

Knor said...

hidayah milik Allah..suka sgt saya...bimbinglah wahai suami..

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

faraherda.razalan said...

Alhamdulillah...

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah..seorg lg dpt hidayah

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah.

wantie said...

tampak lebih manis.

puteri kasih said...

kita doakan yang baik-baik sahaja :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

btul lah tu kot sbb dgr dia bru balik dari mekah..

alhamdulillah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

jntik churp2

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Cantik dia bertudung...

nea lopah said...

Bertambah-tambah cantik mizz nina berhijab.

Deqla Manjew said...

alhamdulillah ... betul la apa dia kata, x perlu heboh2 sgt.. ikhlas krn Allah itu paling penting.. ;)

baby comel said...

Alhamdulillah, moga ditetapkan hati2 kita

Fais-SKA said...

Alhamdulillah =) semoga istiqamah

Ira said...

Alhamdulillah...smga dia terus kekal berhijab..bestnya muda2 da g haji.

Maszie Fatah said...

alhamdullilah...yg baik kita sama2 doakan...

mysha said...

Sha berharap satu hari sha pun akan begitu juga... doakan sha yer kak

Tihara said...

moga dia istiqamah..semakin cantik berseri :)

Khai♥Rin : anies said...

Tahniah mizz nina!

Pha Is said...

pernah terbaca sebelum ni.. bagus la kalau beliau dh nk berhijrah..

Mummydearie said...

Alhamdulillah, mudah-mudahan ianya berkekalan. Cantik dan manis aje, kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...