Tabung Masa Depan ...

Thursday, November 14, 2013

Cuti Hari Kecemerlangan Adik !

Cuma nak bagitahu ajelah
KA ambil cuti sehari untuk teman Adik ke sekolah
Hari Kecemerlangan katanyer lah
Bila KA tanya " Adik ada ke dapat hadiah ?"
Cepat je dier jawab " Eee, Ummi ni banyak tanyalah,
 nak tau kenalah datang sekolah !"
  Jadi kena datanglah jawabnyer Ummi & Abah !
Hari kecemerlangan di dua2 sekolah
Sekolah Kebangsaan & Sekolah Agama petang jugalah
Kalau dah dapat surat tu, Adik kata pastilah ada hadiah
Cerita lanjut nanti2 KA storykan lah !
Jadi N3 hari ni semuanyer AUTO PUBLISH N3 ajelah
Ada masa nanti KA pasti akan datang balik & terjah !
 
 ( N3 AUTO PUBLISH )

12 comments:

che mid said...

Ya lah..ya lah..pergi le dulu..jangan lupa tangkap gambar adik tu.tentu dia nak tau komen kawan2 mama ni..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..p sje..hihi

Knor said...

dpt surat tu..tandanya cemerlanglah tu..

lieyalatif said...

tahniah adik!

ummuaidan said...

pastinya haRI gembira tuk adik n family kan..tahniah dik

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah adik.. :D

wantie said...

tahniah untuk adik. memang patut pun KA ambik cuti

Mummydearie said...

Oh, padanlah senyap aje takda tetamu kat rumah saya hari ni :D

Nanti jgn lupa letak pic Adik yang super happy masa dapat hadiah.

Haryati Faizal said...

msti adik dapat hadiah kan

BM said...

Setelah menempuh kedukaan, keperitan dan kesengsaraan...kini masa utk menghargai dan menyambut gembira di atas kejayaan...Tahniah adik dan KA sekeluarga :)

Fiza Rahman said...

Tahniah adik.

hainom OKje said...

Okje tak pernah lagi attend anugerah kecemerlangan anak anak KA....redho ajelah hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...