Tabung Masa Depan ...

Monday, November 25, 2013

Dah Tertulis Jodoh Jovian Mandagie !

Tau tak sapa Jovian Mandagie ni ... Haruslah kenal kan !
Bab2 baju & fesyen2 yang meletop2 tu
Memang sinonim dengan nama dier 
JOVIAN MANDAGIE
Cuma nak ucapkan tahniah 
Kerana beliau akan melangsungkan perkahwinan beliau
& bakal bernikah di Muzium Diraja Istana Negara lama, 
Jalan Istana Kuala Lumpur pada 11 Disember 2013 ini , jam 3.00 petang.
Pasangan beliau adalah  anak kepada 
Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia, 
Nina Sabrina Datuk Seri Ismail Sabri (Kakak DAFI AFlah ni )
Setelah lebih 2 tahun berkenalan ...

 

 Selain tarikh perkahwinan yang cantik 11.12.13
Uniknyer bila Kad Jemputan Perkahwinan beliau
Adalah sesuatu yang menampilkan kelainan 
Kerana diselitkan sekali dengan sebotol minyak wangi
Memang menarik kan !
 

 Sekali lagi tahniah yer & doakan yang baik2 aje !

31 comments:

ZazaMyMoon said...

Semoga perkahwinan mereka kekal hingga hujung nyawa!! Zaza mmg admire dgn Jovian ni. sll tgk IG diorang.. comel giler diorang ni!

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

attyfir said...

sama hensem sama cantik
semoga bahagia

Mimi Azirah said...

Semoga jodoh mereka berkekalan hendaknya

fazitaismail said...

comeyyy je kakak si dafi tu..
kiut jekk tgok..
sgat padan..date kahwin pun cantik..

tahniah untuk mereka..
semoga berbahagia hendaknya..

paridah said...

Tahniah Jovian Mandagie beripar duai dgn Dafi yer...org Phg mesti suka sgt ni...mcm kak. Nanti Jovian M bolehlah kerap berkunjung ke Bera tmpat mertuanya sbg MP.

Zura@Iwan said...

tahniah..
semoga semuanya berjalan lancar

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah utk mereka..

nea lopah said...

menariknye....kad dapat perfume lagi.

ma ❥ said...

cantik kan sepadan :)

Cho Zila said...

semoga kekal hingga hujung nyawa... tahniah...

faraherda.razalan said...

Comel gak kaka dafi tu.

IntaNBerliaN said...

2 2 nampak kecik molek je yer... sama padan

bestnya siap ada minyak wangi

JunAina said...

Sama padan...moga kekal bahagia nanti...

Sylarius Yusof said...

Jovian Mandagie? Brand ni tak pernah jumpa pun saya kat Danau Kota. Hehe. Maybe kat Pavillion aje kot.

hazwan hairy said...

secocok ja tgk..kak dafi ni cntik juga..haha

Azza Afdzal said...

congrat for them

Haryati Faizal said...

specialnya kad jemputan dia...

mama aryan said...

moga jodoh mereka berpanjangan hingga ke syurga

aTieYusof Family said...

Moga jodoh mrk berpanjangan.. so sweet both of them..
agak2nya baju nikah depa, Jovian reka sndiri kan...:)

Aku Penghibur said...

semoga jodoh mereka berkekalan hingga akhiar hayat :) pasangan yang sama padan

BUNDA a.k.a KN said...

sama cantik dan sama padan...Alhamdulillah...

Khai♥Rin : anies said...

TAHNIAH utk depa!

Raudzah Z said...

muka dia orang seiras..semoga berkekalan ke akhir hayat..

Pha Is said...

owh.. saya tak kenal jovian nih.. hehehe

wantie said...

tahniah...

Ema Johari said...

mesti cantik baju wedding mereka nantikan

QasehnyaRania said...

tahniah.
tak sabar nk tgk baju rekaan jm buat nadia.

hainom OKje said...

lepas ni dafi senang le nak gi Anugarah pape ...abg ipar boleh design baju dia hehe
Tahniah buat mereka ...

Mummydearie said...

Bertuah badan. Anytime boleh suruh suami design baju cantik-cantik. Eh, 11.12.13 ni sama dengan tarikh RCW&Zain juga ke?

Deqla Manjew said...

comel kakak dafi tu kan.. tahniah buat mereka.. mesti grand giler majlis dorg nanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...