Tabung Masa Depan ...

Saturday, November 23, 2013

Lagu Untuk Adik Cuti2 Ni !

Adik kan suka Najwa Latiff !


Oklah boleh masuk jugaklah untuk mak2 budak macam KA ni !
Melo2 sikit  but tetap nice song gitu
Betul tak Adik !....
He He He

( AUTO PUBLISH )

12 comments:

Nour Adieb said...

smart suara dorang, suka dgr :)

Aku Penghibur said...

wahh lagu baru nie :) best jgk

aTieYusof Family said...

Sesekali layan lagu2 remaja..best jugak..:)

baby comel said...

Adik suka menyanyi eh :)

Nastyna said...

lagu favourite adik skang ker ni?

nuyui a.k.a miss YUI said...

best gtuu..

cikNor said...

kite suka jugak wlu dah tak adik lagi...hehee...

Azim Aris said...

lagu 3 kupang..jom xchange list wif my blog :
Azim Aris

Tak Mungkin Benar

Muhasabah

follow ya :)

Tihara said...

suara dia sedap jugak
tapi sayang, sebab suara tu aurat
perempuan..
puas juga saya mikir tentang hal ni..

Raudzah Z said...

Bolehlah tapi Kosong jauh lebih baik & sedap KA...

Mummydearie said...

Erhhmmm... tak berapa nak in lah lagu-lagu NL ni ngan saya, KA.

Deqla Manjew said...

x penah dgr lagu ni lagi..tp suara neeta tu mmg best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...