Tabung Masa Depan ...

Tuesday, November 12, 2013

Patah Tumbuh HilangKan Berganti !

Yang hilang (mati) atau yang telah pergi
Selalu akan ada penggantinya!
Begitulah maksudnyer lebih kurang
Apapun hidup harus diteruskan sebaik mungkin !
Al- Kisah KA weekend hari tu
Memenuhi jemputan my Untie 
Beliau, dulunyer isteri kepada Arwah Uncle KA
( Sesungguhnyer Allah swt lebih menyayangi Arwah !)
Bertemu jodoh lagi dier kali ini !
Ini Majlis Kenduri Kesyukuran aje sebenarnyer
Yang diadakan serba sederhana
Selepas selamat upacara akad nikahnyer.....
 Dah tertulis jodoh dier kan..
Jadi kita doakan yang baik2 ajelah yer !
Yang lucunyer, tema merah putih katanyer
Bila sampai ke majlis ni
Pengantin sedondon cantik berbaju cream 
KA anak beranak pulak yang merah menyala bersulam putih
( Gambar tak yah bubuh ler )
Nanti nampak poyo lah sangat hehehe !

( P/S : Susahnyer nak menerangkan pada Adik, kenapa Wan/nenek dier 
 yang ini boleh kahwin satu lagi hehehe ! )

23 comments:

N.Aima K said...

wah selamat pengantin baru..

tak pelah nanti adik akan faham juga

Haryati Faizal said...

haha..msti adik confuse kan??? KA kn terang tu kat dia....

Tihara said...

takpe lah dah jodoh dia kan KA..
moga bahagia selalu :)

Nurzakiah Hanum said...

meriah

Ira said...

meriah juga majlisnya..
smga kekal bahagia hingga ke syurga :)
wan/nenek adik tu nk ada teman juga.. hehe..

Aku Penghibur said...

wahh seronoknya meriah :) jodoh tak kenal usia

Kisah Si Dairy said...

jodoh dia kan KA..Buat teman dia dimasa umur dia sekarang...patah tumbuh hilang berganti..tahniah utk auntie KA tu ye

asyifa mustaffa said...

Jodoh ajal maut...smua aturan dri yg Maha Esa...moga bahagia...selamat pngantin baru...

Nnti2 adik paham la tu...kena ambik msa skit nak trangkan tu KA....:-)

Rinna said...

Selamat pengantin baru..moga kekal ke jannah dan mendapat keberkatan oleh Allah.. Aaamminn..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Alhamdulillah bertemu jodoh lagi. Bagus juga ada buat teman hidup. Yang dah pergi doakan kebaikan untuk roh arwah.

NoEn said...

tahniah...sudah jodoh dia kan...semoga kekal bahagia selamanya

ummuaidan said...

hidup perlu diteruskan..dia pun masih muda lagi kan..eloklah ade teman drp hidup kesunyiannsedih..:)

BM said...

Baguslah...ada yg menjaga dan terhindar fitnah. Semoga berkekalan dan bahagia hingga ke syurga

QasehnyaRania said...

adik confius tu
selamat pengantin baru

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah.. semoga diberkati Allah selalu dan kekal hingga ke syurga.. :D

Puan Kutu said...

jodoh dah tertulis..yg pergi tetap dah pergi..kita yg hidup kena berusaha cari kebahagiaan hidup..agak2 klu terang cmni kt adk dia faham ke?haha

attyfir said...

Alhamdulillah dah jodohnya ..semoga bahagia hingga ke jannah..
ye lah bdk x fhm lg :)

Mummydearie said...

Tahniah dan selamat pengantin baru buat aunty KA yang satu ni. Ya, macamana KA explained kat Adik tentang ni? Berjanggut gak ni nak explain!

Deqla Manjew said...

alhamdulillah.. Allah berikan pengganti...tahniah buat mereka.. teringat kucing deqla yg dah mati tu, Allah cpt2 gantikan dgn kucing yg lain.. syukur..

Raudzah Z said...

Tahniah..semoga bahagia ke hujung nyawa...

intanfirdaus247 said...

selamat pengantin baru...semoga berbahagia hingga ke jannah..amin

Zira Aziz said...

Alhamdulillah ..dh tertulis jodohnya..moga bahagia hingga hujung nyawa..

Fiza Rahman said...

Selamat pengantin baru buat mereka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...