Tabung Masa Depan ...

Thursday, November 28, 2013

Tahniah Buat Yasmin Hani & Johan As'ari Jugaklah

2 berita sensasi yang perlu disulami dengan ucap tahniah ler kan ! 

 Pelakon dan pengacara, Yasmin Hani akhirnya mendedahkan
nama dan wajah penuh bayi sulungnya yang dilahirkan pada 12 November lalu.
 Instagram memaparkan wajah penuh bayi itu
dengan nama penuhnya iaitu Noah Ismail Wong.
Alhamdulillah, memang sempurna dan sangat comel baby mereka tu!
Untunglah Hani dan suaminya Sha`rin kerana kini hidup mereka lebih sempurna
 dengan kehadiran cahaya mata dalam rumahtangga mereka.
Apa-apa pun, nak ucapkan tahniah kepada pasangan ini
supaya rumahtangga mereka lebih bahagia dengan kehadiran orang baru itu.

Yang ini macam x percaya aje ! Atau gossip semata2..
 Tiada angin tiada ribut,
 Johan As’ari telah pun melamar pelakon seksi Lana Nordin
untuk menjadi permaisuri hidupnya hanya selepas tiga hari berjumpa.
Menurut laporan Berita Harian, mereka bertemu buat pertama kali
 ketika menjayakan sebuah program pada 18 Oktober 2013 yang lalu dan
tiga hari kemudian, Johan As’ari terus meluahkan isi hati
dan hasrat beliau untuk memperisterikan Lana Nordin.
Johan As’ari juga percaya dan yakin yang Lana Nordin merupakan calon suri
seperti yang didoakan di depan Kaabah ketika mengerjakan umrah, awal tahun ini.
“Kalau ikutkan, kami tidak mahu menangguhkan perkara baik
 - cuma tempohnya terlalu dekat, mungkin lebih sesuai awal tahun depan supaya
 persiapan dapat dilakukan tanpa tergesa gesa,” tambah Johan As’ari yang
tidak mahu dedahkan tarikh pernikahan.
Lana Nordin pula berkata yang beliau memang mencari teman hidup yang
 boleh membimbing dirinya selain hati beliau terpikat dengan keberanian
Johan As’ari dan juga keikhlasan untuk menjadikan dirinya sebagai permaisuri hidupnya.
“Saya nampak ketulusan hatinya. Walaupun terkejut,
 saya sebak apabila dia menyatakan alasan mahu menjadikan saya isteri.
 Sebagai wanita, saya memang mencari pembimbing yang boleh membimbing.
 Doa saya dimakbulkan apabila dipertemukan dengan Johan.

So, kalau benar kita doakan yang baik2 ajelah kan !

26 comments:

intanfirdaus247 said...

salam kak ka..yg berita ni 2 tu memang betul betul kan..intan x sangka juga/.tapi cr berita duk baca memang betoi

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Zura@Iwan said...

tahniah pd yasmin..cute la bb boy dia..

johan n lana tu mcm tk pcaya..
johan duk kena gossip sn sini..
tup2 ngan Lana ni..haha

ZazaMyMoon said...

Congrats to both of them.semoga kekal bahagia!

Kisah Si Dairy said...

pelik la pulak johan dengan si lana tu...tak sesuai gitu...hihih

faraherda.razalan said...

Eh? Bkn dgn Shila Amzah tu ke? Peliknya....

Sidratul Muntaha said...

erkk..
laki den cakap lana ni ginin2 ms buat service keta bm dia kat bengkel tokey dia..
huhuhuh..
confirm la lepas ni minah jdi bahan
laki aku
sbb terkejut jugak nengok yg johan citer tak sama mcm yg laki aku nmpk dan handle
apepun..
semoga baik2 saje..
cepat2 jelah kwin
amin

Amanda Suria said...

Ya tuhan....comenya baby yasmin...bab si johan tu....mmg satu kejutan la.....

adyna said...

Tahniah yasmin ;) , johan ???

ummuaidan said...

tahniah tuk mrk..sedap nama anak tuh..:)

Aku Penghibur said...

tahniah untuk mereka berdua :)

Eye_nee said...

tahniahlah buat kedua-dua artis tu....

paridah said...

tahniah utk yasmin bhgia dianugerahi penyeri rumhtangga...tahniah johan dh bertemu jodoh yg dicari...

ayut said...

Tahniah la utk kdua2x yer.hihihi

Qhaifa Nur said...

comel baby yasmin hani tuh....
terkejut pula baca citer johan...dah jodoh...semua urusan Allah

LydSunshine said...

comel anak yasmin hani. yg si johan tu tetiba je. semoga apa yg dirancang akan menjadi.

Haryati Faizal said...

tahniah yasmin...

betul ke johan ngan lana? apapun mungkin perancangan Allah itu lebih baik

Rinna said...

Tahniah laa Hani dan Syahrin..comel anak mereka..

Pasal Johan dan Lana tuh kita tunggu dan lihat je laa.. Moga ada jodoh dia org tuh.. dan Johan boleh bimbing Lana kan..

LYAfrina said...

lya pon tkejut pasal johan tu.. igtkan dia dgn shila... apa2 pon, urusan jodoh pertemuan di tangan tuhan..

wantie said...

nak cium baby comel tu. alahai mesti wangi bau baby kan..

as I know Johan tu bukan sembarangan.penuh jugak kat dada tu.Moga dapat menjadi suami yg soleh. tahniah

Che Rosliza Che Mat said...

Kalau dah jodoh...memang elok sangat2lah tue...mana tahu nanti Lana Nordin pakai tudung...

Rizziela said...

Kata anaknyer Hani utk siaran Astro..x blh umumkan lagi

Fiza Rahman said...

Comelnya anak yasmin hani. Tahniah buat mereka.

Puan Kutu said...

yasmin hani ni comel..anak dia mestilah sgt comel kan..betul ke pasal johan tu?dok gosip2 rapat dengan org lain tup2 nk kawen dengan org lain..klu betul kita doakan yg baik2 sajalah..:)

Mummydearie said...

Macam tak percaya aje cerita Johan dengan si Lana Nordin ni. Kalau betul jodoh mereka, terima ajelah tapi tulah artis-artis ni kadang-kadang bukan leh percaya sgt cerita-ceritanya.

Deqla Manjew said...

comelnye baby dia..tahniah... errr.. pasal "botak" tu xtau nak komen apa.. terkejut jugak.. sebnrnya dulu dia bercinta ke x ngan shila hamzah tu.. hmmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...