Tabung Masa Depan ...

Saturday, November 23, 2013

Terbaru Kate Middleton, Betapa Slimnyer Dier !

 Mak naik jeles & cemburu tengoklah
Apapun sesuai sangatlah dengan gelaran
"The Duchess of Cambridge" tu..

On 10th November, 2013
 
 
&
On 19th November, 2013
 
 
 
Memang slim giler kan !

11 comments:

Shaiful Zaidi said...

selalu pergi gym kut..

zaza nizam said...

bukan mak sorg je naik jeles! zaza pun terlebih jeles huhu..

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

cantik... kecantikannya sama seperti Lady D, kannn..

asyifa mustaffa said...

Mampu tgk je KA....huhuhu...
Agaknya mmg keturunan ssh nak naik berat kut...

baby comel said...

Cantik dah tentu.slim tu.. baik kan dia, suka tengok

Nastyna said...

ada jenis orang senang turun berat pas beranak, and kalau dah puteri2 sentiasa ditatap orang macam Kate ni, senang or susah, harus la segera menguruskan diri.

zulieta said...

memang cemburu dgn kekurusan beliau...
alangkah bagusnya dapat macam tu jugak.. uwaaaa!!

Raudzah Z said...

Comelnya dia..Slim giler...

Qashmere said...

Badan dia memang jenis tak mengembang... harus ada dietician waktu pregnant dulu... Adoih bestnya

Mummydearie said...

Mak mentua lagi cantik kot KA. Saya suka tengok Lady D dulu-dulu. Kate ni pun cantik jugalah tapi napalah hubbynya sekarang nampak tua ler sangat!

Deqla Manjew said...

cantik betul kate nih kan.. dah la cantik, mesra pulak tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...