Tabung Masa Depan ...

Wednesday, November 27, 2013

WW : Dekorasi Kek & Biskut Versi Kasut Buat Penggemar Pink Macam Adik !

So Incredible Kan !
Pillow cake with the floral shoe by Andrea Sullivan
Pink Blossom Booties by Helena Kastanis
Polkadot Stiletto Shoe Cookies by Zoe Lukas
Converse shoe and shoe box cake by Andrea's SweetCakes
Effie 33 Birthday by Effie Valavanis
Baby Girl shoes mini cakes by Amy Eilert
Pink Girly Cake by marksl110
Pink Sugar Shoe Cake Topper by Amanda Mumbray
High Heel Shoe Cake by bumacm
Back in business by abbietabbie

18 comments:

suka suka said...

Hamboii.. mcm2 patern ada..

intanfirdaus247 said...

Salam kak Ka! wah cantiknya kek kek n..nak makan pon sayang

Mummydearie said...

Lawa sangat kek ni, tak tergamak saya nak makan rasanya. Saya simpan ajelah masuk fridge!

Nurzakiah Hanum said...

sangat kreatif

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya.. rasa sayang nak makan ni.. hehe..

::NureeN:: said...

syg plak nk mkn kan, cantik sgt2 n nmpk real plak :)

asyifa mustaffa said...

Skrng mmg mcm2 paten kek bole decorate KA...sngt kretip kan orng skrng....;-)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tak sanggup nak makan..seriessss... huhu

mama aryan said...

suka3..yg kasut baby tu cute sgt

wantie said...

kalau dah shantek gini cam no nak makan. I tak sanggup...

Aisy Nasiha said...

Kreatifnya pembuat kek sekarang..macam2 ada tu.. kalau saya tgk rancangan cake bos yang buat kek pelbagai bentuk saya terfikir tak sanggup
Nak makan keknya.. teringat jari2 yg membemembentuk kek tu.

Aishah Jahirah said...

sayangnye nak makan kek ni...huhuu

eita said...

sayang nak makan kalu kek lawo macam ni..pandai nyer diorang buat..

Nastyna said...

uiwiee the pinkies, sayang la nak makan cantik sangat.

Raudzah Z said...

Comel..tapi tak sanggup lah pulak nak makan kek kasut...hmmmmm

Kira Sakura said...

ada yang sebijik macam kasut betul, tapi kebanyakkannya kek fondant, tak suka sebab keras hihi

ayut said...

Pink sugar shoe tu cntik.haha..mcm kasut real.nk mkn pon mcm syg jr...klu dpt mmg tenung jela kot.hsha

Deqla Manjew said...

i like pink.. comelnye smua.. syg la nak mkn...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...