Tabung Masa Depan ...

Tuesday, December 17, 2013

Renjis2 DiPilis Artis & Celebriti Malaysia Disember 2013

Tahniahlah buat mereka & doakan yang baik2 aje !
Bak kata orang, kalau dah jodoh tak ke mana kan .....

Rozita Che Wan (Che Ta) & Zain Saidin

Jovian Mandagie & Nina Ismail Sabri

Wan Maimunah & Makpol Saimon

Farawahida  & Abdul Shukur

( Gambar2 Ehsan Google )

Sambil tengok pic2 ni sambil bernyanyi2..

" ..Di renjis renjis di pilis, Di tepungi lah tawar
Hai beras kunyit di tabur, Disiram si air mawar
Duduk muda sejoli, Atas pelamin berseri
Dihias intan baiduri, Sebagai raja sehari.. "
Lalalalala.......... sambung sendiri hehehe

19 comments:

wantie said...

tahniah utk wan maimunah dan pasangan pasangan yang lain.

tu la kan kata orang jodoh di usia senja. Moga kekal bahagia.

acik idah said...

Hujung tahun nie...
Musim orang mendirikan rumah tangga.. :D

Tahniah kepada semua mempelai.. :)

Rasp said...

tu lah kan sis...
kalo dah jodoh tak kemana :)

LydSunshine said...

awal2 tahun dulu takde ke KA? tasa mcm ada je tapi tak ingat dah.

Aisy Nasiha said...

Semoga diorang semua ni panjng jodoh...seronok tgk perkahwinan yg meriah ni... semoga bahagia sentiasa

Kakzakie said...

Kakak tak tahupun wan maimunah tu kisahnya belum kawen... Moga semua pengantin berkekalan hendaknya

Cho Zila said...

semoga semuapun berbahagia hingga akhir hayatkan...

Zura@Iwan said...

tahniah utk semua..

che ta baju paling grand..hehe

Khai♥Rin : anies said...

btw, ZSRCW's wedding overshadowed others ;-)

Nurzakiah Hanum said...

tahniah semua

paridah said...

indahnya cinta n perkahwinan...moga kekal bhgia bersama selamanya...

hainom OKje said...

Yang paling tak sangka Wan Maimunah tu KA....tak de angin punnnn...sapa makpul tu?

Raudzah Z said...

Tahniah untuk mereka..Google & Samsung for you!!!

BM said...

Tengok pd majlis2 diaorang ni...gah sungguh! Terbeliak mata org kampung tengok...hehe
Tapi majlis dikampung juga yg best, sempoi dan penuh muafakat.
Semoga kekal bahagia mereka semua.

mama aryan said...

moga jodoh mereka berkekalan hingga ke syurga

Deqla Manjew said...

tahniah buat semua.. tak sangka wan maimunah pun kawen.. alhamdulillah... kalo dah jodoh... =)

Chic Na said...

selamat berbahagia semuanya..

Mummydearie said...

Kalau dah jodoh, apa nak dikata lagi. Moga berkekalan hendaknya.

Fiza Rahman said...

Selamat pengantin baru buat mereka smua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...