Tabung Masa Depan ...

Thursday, December 19, 2013

Sam Bailey Pegawai Penjara Bersuara Emas !

" Samantha "Sam" Bailey (born 1977) is an English recording artist 
Her debut single "Skyscraper" was released on 16 December 2013. 
In February 2014, Bailey will support Beyoncé Knowles on her UK leg of
Bailey was born in Bexley and went to Bexley Arts College.
Prior to auditioning for The X Factor, Bailey worked as a prison officer in a male prison "

For KA suara dier memang cukup2 mempesona !

Waktu Audition Pertama ....
 

Ni antara persembahan terbaik beliau di X Factor !
 
& Di Final, 
Memang Terbaik lah dengan "Skyscraper" !

Mesti sebab dah selalu & terbiasa jerit2 kat penjara
Suara dier leh jadi sampai cenggini power !!!
Abis kita yang mak2 ni selalu juga menjerit gila2
Idaklah pulak suara jadi super power
Tapi keluar ala2 suara sang singa je... acaner ???
He He He 

( Minggu yang busy, so BW slow2 aje ! )

23 comments:

Kisah Si Dairy said...

betul3...terbaik..

Zura@Iwan said...

ALAMAK..
kt opis tak leh tgk youtube

Nurzakiah Hanum said...

wow

eima said...

ala tak leh tgk ... balik rumah kang la

wantie said...

nanti bukak youtube kat phone. nak juga dengar kemerduan suara dia.

Aku Penghibur said...

wow nice voice

Nursaila Norman said...

terkesima saya..huhu! ulang2 tgk vid yg 1st tu..siap bergenang pulak air mata ni..haha :D

memang SUPERB..tu je boleh kata..

aTieYusof Family said...

sedapnya suara dia..:)

LydSunshine said...

ramai sebenarnya org yg berbakat dlm dunia ni. cuma dia tinjolkan diri ke tak je kan KA.

Tihara said...

best yer suara dia :)

mysha said...

untung banduan dapat dengar suara sedap slalu kak hehehee

Khai♥Rin : anies said...

perrrghhhhh

Anonymous said...

Nnti nk tgk..kut tab xleh dgr..hehe

Knor said...

emmm sedapp..

adyna said...

Tak kenal hihi

Chic Na said...

hihi.. tak yah berlatih dah hari2 jerit kat penjara..

BM said...

KA kena masuk Kilauan Emas...mana tau ada bakat, hehehe
Terkesima Ramli MS!

Mummydearie said...

Suara mak-mak kita ni asah sekali, sekala aje KA. Dia orang memang hari2 asah suara kat penjara. Lagi satu, kalau KA compare suara lemak merdu kita dengan CT memanglah kalah. Cuba compare dengan suara Doraemon ke, mestilah terpesonakan bila dengar suara lantang kita :)

Pha Is said...

haha.. mengancam..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

mesti selalu menjerit kat banduan dalam penjara..

Deqla Manjew said...

mesti slalu praktis nyanyi dlm penjara.. terhibur banduan2 smua.. heee

Puan Kutu said...

dah memang berbakat kot..dok asah sellau ktpenjara makin powerla..kita ni hari2 jerit tp mmg takde bakat cmno suara nk power cmni

Fiza Rahman said...

Terbaik lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...