Tabung Masa Depan ...

Wednesday, December 04, 2013

WW : The Most Colorful River In The World !

" Cano Caristales, located near the town of La Macarena in Colombia , South America "
The river, world famous for its colorful display, has been called:
"the river that ran away to paradise",
and "the river of five colors".

29 comments:

wantie said...

kaler tu datang dari kaler lumut ke KA?

Kira Sakura said...

cantik sangat. dah nampak macam kek marble pun ade jugak hihihhi

Kira Sakura said...

cantik sangat. dah nampak macam kek marble pun ade jugak hihihhi

mama aryan said...

subhanallah..indahnya ciptaan Allah,warna tu dari pokok kat bawah air tu ye..

Makwe Kintan said...

Subhanallah.. cantik sgt..

Nurzakiah Hanum said...

wow

Kisah Si Dairy said...

cantiknya...kalau dapat gi tempat nie kan best KA

paridah said...

SUBHANALLAH...VIEW YG SGT INDAH...

Mummydearie said...

Cantik sungguh. Kalau dapat melihatnya sendiri, memang lagi indah pengalamannya.

Ira said...

cantiknya..
kalau warna tu dtg dr tumbuhan dlm air, mmg jernih sungguh air sungai tu..

Aisy Nasiha said...

Wah...indah sangat panorama ni. Besarnya kuasa Allah menjadikan tempat yang cantik unik macam ni..

Haryati Faizal said...

cantiknye...gamba tu KA

Qhaifa Nur said...

sangat-sangat indah....
tak terkata bila melihatnya...

Sylarius Yusof said...

Subhanallah. Cantik betul pemandangan kat sungai ni.

adrianna syaz said...

Cntuknya..sllu tgk warna hijau je ni.. :)

adrianna syaz said...

Cntuknya..sllu tgk warna hijau je ni.. :)

Zura@Iwan said...

subnaAllah..
ciptaan Allah yg sgt indah

Deqla Manjew said...

cantik.. tp yg ni buatan ker kak KA?

Khai♥Rin : anies said...

SUBHANALLAH!

Mrs Velentine said...

menarik..org putih cakap amazing../hehehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

subhanallah.. cantiknya.. :D

QasehnyaRania said...

cntik.

Aku Penghibur said...

subhanaALLAH cantiknya

Acik Erna said...

semua gambar tu cantik2 KA..suka tengok

Sue-Rya Qistina said...

Subhanallah...

hainom OKje said...

Betul ke tu KA...macam menyeramkan jugak tu...hish macam darahlah pulak

Fiza Rahman said...

Sangat cantik.

Puan Kutu said...

cantik..warna pun pekat dah macam pewarna dah..

Noe said...

cantiknya ciptaan Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...