Tabung Masa Depan ...

Sunday, January 26, 2014

Augerah Juara Lagu 28 Siapa Pilihan Anda ?

ajl28
( Ehsan Beautiful Nara )

Secara jujurnya, kesemua lagu yang bakal berentap di AJL28 
pada malam ni, 26 Januari 2014 hebat-hebat belaka...

1) Penglipur Lara- Hazama
2) Takkan Terpisah - Black
3) Bahagiamu Deritaku - Hafiz
4) Aku Pelat - Salam Muzik
5) In Love With You - Noh Salleh & Aizat
6) Bosan - Stacy
7) Kalau Aku kaya - Awi Rafael & Altimet
8) Hanya Aku - Hyper Act
9) Tanda Tanya - Azlan & The Typewriter
10) Sahabat - Najwa Latif, Sleeq & Shamkamarul
11) Ikut Rentakku - Jaclyn Victor
12) Kau Yang Terindah - Alyah


Barisan juri profesional pula adalah 
Azlan Abu Hassan, Aubrey Suwito, Ajai, 
Ad Samad, Azmeer
 dan Datuk Ramli M.S selaku ketua juri.

Siapalah yang bakal bergelar juara ya ? 
Vokal pun banyak yang terbaik ni, Hafiz & Black memang saingan sengit. 
Alyah, Jaclyn Victor lagi ...
Apapun, pastinya kesemua finalis akan memberikan persembahan terbaik. 
Menang kalah dah adatlah kan ! Kita tunggu & lihat sajalah malam nanti di TV3!

Kalau tanya Adik
Dah sah2lah jawapan dia... NAJWA LATIF !
Sayang FAIZAL TAHIR xde  huhuhu...

N3 AUTO PUBLISH

21 comments:

Aisy Nasiha said...

Mlm ni ya...saya harap pemenangnya ialah black ataupun huperact.. haha. Minat tu

Ann Ishak said...

tak tau nak buat pilihan, semua best2 hebat2 belaka lagunya...kita sama2 tunggu malam ni :)

❤Kamsiah❤ said...

hehe KA...saya tak amik tau langsung..biasanya saya terperap dalam bilik kalau anak2 tengok acara mcm ni...

Linda said...

Hazama? Hafiz? hihi sapalah agaknya...

Tihara said...

saya suka hyper act. ..hehe

paridah said...

ASSALAM....TERTANYA-TANYA JUGA TP YG JUARA PASTI REZKI TERTULIS UTKNYA...

Aku Penghibur said...

wahh ..semoga hafiz menang !!

ayut said...

Ayut pilih black or hafiz...tu je.hihihi

Manan Qayyim said...

Tahiah buat hafiz... osem


Recent Post from MQ~Live : Bahagiamu Deritaku – Hafiz #Lirik

Gee Lion said...

Black tak menang... uhuhuhuhu.. ):

Sylarius Yusof said...

Persembahan Hafiz malam semalam memang terbaik. Dia memang layak untuk bergelar juara.

LydSunshine said...

saya tak tgk habis pun semalam. setakat hyper act je. eh ke stacy. tahniah utk yg menang.

eima said...

smlm tak tgk pun ..sbb sy mmg tak minat cite hiburan cam ni ... hehehe

wantie said...

T tak de la pilih sape sape pun. semua best.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, tak dapat tengok semalam. hehe. taniah buat semua pemenang. murah rezeki mereka (",)

BM said...

Mesti adik kecewa...Najwa tak menang apa2

Mummydearie said...

Terlambat dah nak menekanya :) Dah tau siapa juaranya ya tak. Tapi memang selama ni pun saya berharap lagu Hafiz yang jadi juara. Suaranya mantap sangat :)

Raudzah Z said...

dah terjawabkan KA. tahniah untuk semua pemenang!!!

aTieYusof Family said...

Tahniah pada semua peserta.. mmg best2 depa ni:)

hainom OKje said...

Memasing tengah beradu nasib tu masa ni

Deqla Manjew said...

mmg dah jangka hafiz menang mlm tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...