Tabung Masa Depan ...

Monday, February 24, 2014

Bila Adik Bergossip Lagi !

(Lambat sikit bersiaran, pagi2 ada yang nak dibereskan dahulu )
 
 Lepas dah habis drama Arianna Rose
ADIK duk concentrate tengok citer Projek Memikat Suami lah pulak
Sambil2 tu, macam biasa sibuklah dier tanya2 ...

ADIK :  Emma Maembong ni adik beradik Caca Maembong tu yer
KA :  Ye lah !
ADIK : Oh, patutlah nama bapa dier sama !
KA : Emma Maembong ni ramai adik beradik !
ADIK : Ye ker sapa !
KA :  Emma Maembong, Caca Maembong, Yaya Maembong, Shikin Maembong..
semua Maembong tu  adik beradik dierlah !
ADIK :  Oh..... tapi semua perempuan aje ye Ummi ?
KA:  Ada jugak yang lelaki, tapi tak femes sangat kot .... Aaa... Mail Lambung!
ADIK :   Oh !...... Ehhhhhh, Mail Lambung tu bukan Zizan ker ? 
Mana ada adik beradik ! Eh...Ummi ni....!
KA : He He He..

 ( GAMBAR FAMILY EMMA MAEMBONG - EHSAN GOOGLE )

36 comments:

Kakzakie said...

Ada ajelah adik ni nak buat auntie semyum hihi...
Tengok macam semua memang perempuan adik beradiknya. Satu lelaki tu ayah dia kot:)

Rizziela said...

tapi dalam ramai2 adik beradik dia...Emma paling cantik kan

Fiza Rahman said...

Ekekeke...terkena jugak adik ngan ummi ☺☺

Nurzakiah Hanum said...

wow

ct kektus said...

cantik cantik semua adik bradik dia. :)

Chic Na said...

pandai eh adik bergossip.. kikiki..

Chic Na said...

pandai eh adik bergossip.. kikiki..

klik2 nuffnang..

hajar said...

hahaha... pandainyeee adik..

LydSunshine said...

Saya kenal emma makembong sorang je. Yg lain tak kenal.

Rai Ourkizuna said...

hahaha..mail lambung.. comel adik

Farah Waheda Wahid said...

amboi adik, kenal semua ahli keluarga maembong yer, aunty pun tak kenal, kenal emma dan cha cha jer... done inti nuff kak...

Kancil 8349 said...

merah menyala...terbaik

suri said...

isyh bahaya ni mana zik saya saya klimkan heee... isi tabung kat sini haaa.. mau 3 kali

suri said...

3 IKEA untuk my sister comel!

ZazaMyMoon said...

muahahahhaa mail lambong ado mail maembong non hado!

paridah said...

salam pagi...baca komen adik dh buat tersenyum lebar...unik juga nama maembong ni ya anak2nya pun cantik2 semuanya..

Queen Teratai said...

KA pun boleh tahan hafal semua nama family maembong u yer..

Queen Teratai said...

KA pun boleh tahan hafal semua nama family maembong u yer..

Cik Anis said...

hehehe sekali terkena daaa

RDZ Z said...

Bila adik bergosip ya...

Knor said...

semua artis adik tau ye..hebat la adik ni..

esok2 adik pun boleh jadi artis top..

Roha said...

uiss nasib baik adik tanya ummi..kalau tanya auntie tadi..maybe jawaban yg sama di beri hehe..

auntie pon suka citer projek memikat suami tu..kelakar kan dik ! :)

Tihara said...

emma ni dah bertudung kan,
semua perempuan, bestnya :)

Kisah Si Dairy said...

ramai rupanya adik beradik emma..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semuanya cantik adik-beradiknya..

Kira Sakura said...

tak baik tipu tau ummi nie hihihihi

mama aryan said...

hehehe..kali ni adik terkena ye..mail lambung

ArELeEz said...

mail lambung pun bollehh..!! ha3..

Puan Kutu said...

yg tahu emma n caca jer rupanya ramai gila ak beradik perempuan ye..mail lambung pun masuk sekali.ye la tak laam lg nak jadi laki emma.haha

nurbijen said...

owh, glamer rupanya family maembong ni... tapi seorang pun saya tak kenal... huhuhu
Hahahaha, bukan main alert lagi Adik.... bukan senang nak kenakan dia :)

aswadz said...

mail lambung? hehehe...

shasha yacob said...

The maembong Family, Plus mail lambung akan datang. hihi

Maria Firdz said...

Boleh tahan bila adik bergosip...

Mummydearie said...

Sesekali, kena juga Adik dengan Ummi. Adik ni boleh jadi wartawan hiburanlah. Semua retis pun dia kenal.

wantie said...

pandai KA nyakat adik yer.. hehehe...

emma tu sebijon muka mak dia kan.

Deqla Manjew said...

eh ramai rupanya adik beradik pompuan emma.. ingatkan caca jer..hihi.. tp tgk kat sini emma yg paling cantik kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...