Tabung Masa Depan ...

Thursday, February 27, 2014

Hilangkan Duka Dengan Kucing Istimewa Bermata Dua Warna !

Boleh hilang ke stress dengan tengok miaw2 comel ni !
N3 ni sepatutnya KA publish semalam
Dek kerana hati sendiri pun tak keruan
Hari ini baru KA tepek & kongsikan ...
KA sebenarnye pernah buat N3 PELIK YANG INI  &
N3 YANG INI JUGA !
Rupanya2 memang banyak spesis kucing yang macam ni yer !


  Walau apapun KA tetap takut dengan kucing2 ni ! 
&
Mudah2an Allah swt beri KA ketenangan & dipermudahkan semua urusan... Amin2

31 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

Aisy Nasiha said...

Ooo ada yang macam ni ya. Tak pernah saya tgk mata kucing yang dua warna ni. Kuasa Allah...semoga KA diberikan ketenangan dan dimudahkan urusan kita semua ni..

aTieYusof Family said...

Nampak unik je mata kucing2 ni KA..jarang dpt tgk..
mudah2an KA dilapangkan urusan ya..dipermudahkan segalanya..amin! :)

Roha said...

amin..semoga mendapat ketenangan hari dan selamanya..

sungguh indah ciptaan MU..subhanaallah

Rai Ourkizuna said...

subhanallah.. cantiknya..

Fiza Rahman said...

Amin...in shaa allah.

Comelnya kucing² ni.

Akk blh gang ngan Qahirah & Qhalif...hehehe...

Nieyl said...

Nieyl mmg pencinta kucing... nieyl pernah hampir2 terbeli tau kucing mata 2 warna nie..nasib baik pulus x cukup time tuh..sbb nyer kucing mata 2 warna nie mmg susah nak dapat.. kebiasaan nyer orang akan cube kawen kan..untuk dapatkan 2 warna mata tuh..kdg2 jadi..kdg2 x jadi..bergantung pada rezeki org kata..hehe~sebab kucing mata 2 warna nie harga die mahal ckit..:)

lieyalatif said...

comel2..dayyan peminat kucing kalo tgk ni mesti die suke...

UmmuAidan-Arissa said...

comelnya kucen2niewpun agakmenakutkan...semoga semuanya dipermudahkan yer KA

paridah said...

comelnya kucing2 ni..matanya cantik bersinar terang merenung hadapan...

ANIM said...

geramnya..macam guli mata depa.
kalaulah manusia pun ada mata kaler2 begini, mesti jadi tumpuan:-))

Mayang ABDUL RAZAK said...

geramnya..comel2 belaka..

Nursaila Norman said...

wahhhhh..macam guli! mahal nih :D

LydSunshine said...

subhanallah... comelnya la. yg bibir pink tu comel sgt.

Daddy Ziyyad said...

manusia pun ada yg mata berwarna berbeza macam ni :)

Sue-Rya Qistina said...

subhanallah..indahnya ciptaan Allah :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

subhanallah.. begitu indahnya ciptaan Allah.. unik mata kucing itu KA.. :D

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik gambar-gambar kucing ni KA.

Mummydearie said...

Saya pun tak minat kucing. Ada gak yang ada sepasang mata berlainan warna ya? Barulah tahu. Maklumlah memang tak prihatin langsung kalau bab-bab haiwan peliharaan nih. Geli punya pasal. Ngengada pun ya juga. Saya pun baru aje berkusut fikiran, bergundah gulana hati nih. Takpa KA, insya Allah apa pun masalahnya akan ada penyelesaian yang terbaik :)

wantie said...

yang mata hijau kuning tu anak jati kedah ke? erkk..... gurau je la..

Deqla Manjew said...

comelnyee.. uniklah kucing ada 2 kaler.. kalo jumpa kompem deqla amek bela..hihi..

Deqla Manjew said...

*kucing ada 2 kaler mata

Ema Johari said...

macam mata guli pun ada...

BM said...

Sungguh unik dan istimewa. Dulu2 pernah ada bela sekor...kuning dn biru matanya.

Chic Na said...

kiutnyer.. ;)

shasha yacob said...

wah baru tau ada kucing macam nih. hehe nnti nak tgk lah mata kucing jalanan kat ruma nih satu persatu hihi

Pha Is said...

dulu masa kecik2, kat rumah saya mengaji quran, ustazah tu ada bela kucing yg ada dua kaler mata berbeza macam dalam gambar2 tu.. nmpak unik.. lepas mengaji, kami selalu main dengan kucing tu..

n O e s u h a i m i said...

sah comel

hainom OKje said...

Hish tak pernah jumpa kucing macam ni ...ohhh ada rupanya ek....mcm gulikan mata kucing kucing ni
Kucing dak TLBD yg hari tu dah hilang.....

ArELeEz said...

contact lens ke?

mama aryan said...

cumilnyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...