Tabung Masa Depan ...

Saturday, February 08, 2014

Melayan Lagu Pagi2 Sabtu !

Layan lagu ni sekejap ..
One of my feveret song sekarang sebenarnya!
IMMORTAL LOVE SONG - MAHADEWA
Memang suka vocal penyanyinyer tu JUDIKA ...

Tak pernah ku sangka
Aku bisa merasakan cinta sejati
Dan tak pernah benar-benar mencintai
Manusia di bumi ini

Hingga apapun akan ku beri
Untuk kamu, kamu, kamu
Dan tak pernah aku meminta
Balasan semua, semua, semua

Tuhan pun tahu jikalau aku
Mencintai dirimu tak musnah oleh waktu
Hingga maut datang menjemputku
Ku tetap menunggu kamu di lain waktu

Hingga apapun akan ku beri
Untuk kamu, kamu, kamu
Dan tak pernah aku meminta
Balasan semua, semua, semua

Tuhan pun tahu jikalau aku
Mencintai dirimu tak musnah oleh waktu
Hingga maut datang menjemputku
Ku tetap menunggu kamu di lain waktu

Tuhan pun tahu jikalau aku
Mencintai dirimu tak musnah oleh waktu
Hingga maut datang menjemputku
Ku tetap menunggu kamu di lain waktu

(Tuhan pun tahu) Tuhan pun tahu (jikalau aku) jikalau aku
(mencintai dirimu) mencintaimu (tak musnah oleh waktu) tak musnah oleh waktu
(hingga maut) hingga maut (datang menjemputku) menjemputku
(ku tetap menunggu kamu di lain waktu) di lain waktu

LIRIK LAGU EHSAN DARI SINI - AUTO PUBLISH N3

23 comments:

babYpose said...

Salam pagi sabtu, mood relax ni :)

Farah Waheda Wahid said...

farah pun dah jadi terlayan sama pula lagu ni pagi2 sabtu...hik hik hik...

suri said...

haaa..ada song kat sini heeee...kita suka degar time bosan ...

pst..nuff click to watch,,

DYatie said...

Auw! Jiwang gitu.

suri said...

selamat hujung minggu...nuff untuk kamu KA

paridah said...

SALAM PAGI SABTU...SUKA JUGA MELAYAN LAGU JIWA NI...

Bicara Kak Noor said...

salam KA, wah jiwang pulak pagi ni ya jom layannnn

Bicara Kak Noor said...

salam KA, wah jiwang pulak pagi ni ya jom layannnn

Bicara Kak Noor said...

salam KA, wah jiwang pulak pagi ni ya jom layannnn

hazlina azmi said...

nice blog...jemput follow blog saya ye..http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Gee Lion said...

bukan Judika tu penyanyi solo ke KA?

Tihara said...

masuk blog KA nak layan lagu jap :)

Maria Firdz said...

Layan.. Selamat bersantai di hari sabtu...

BM said...

Selamat berhujung minggu KA.. :)

Noe said...

sedap jugak lagu ni yer..

Acik Erna said...

Bestnya kalau acik dapat dengar

Raudzah Z said...

actually kita tak pernah dengar lagu ni KA tapi layanzzzz ajelah!!!

Fiza Rahman said...

1st time dgr lagu ni kak.

Ibu Lala said...

1st time dgr lagu ni

ayut said...

Ni 1st time dgr...xpnh lg rahu lagu ni...

Deqla Manjew said...

tak tak lah penah dgr ke x.. deqla ni byk tajuk lagu yg xtau..hihi...

Mummydearie said...

Hahaha...jiwang nampak :)

Sesekali kang KA nak juga rasa jiwang-jiwang dengar lagu feveret ni!

shasha yacob said...

mood cun pagi pagi no. hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...