Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 19, 2014

WW : Nak Tau Saper Pilihan Ummi Yer ADIK !

Bila ADIK sibuk bertanya ANTARA

KEITH FOO DALAM ARIANNA ROSE

  DAN

ADI PUTRA DALAM TEDUHAN KASIH  

SIAPA YANG UMMI PILIH ???

 V
V

Of Course Lah Your ABI, Wahai ADIK ! 

( Pic2 EHSAN GOOGLE )

27 comments:

Shark Kay said...

hahah...
agak2 marah x adik kalau jawab cmtu.
hehe

Nurzakiah Hanum said...

sangat kacak ok

Farah Waheda Wahid said...

ha ha ha, tak ada tandingan tu, mestilah abi ye tak ummi?

ummiross said...

hihi..siapa lagi kan KA, dia teman ketika suka dan duka.

Daddy Ziyyad said...

kannnnnnn..of coz abi :P

Knor said...

Jawapan yg bijak...

paridah said...

mestilah tu...adik tersengih..ummi ni lain dtanya lain pula jawabnya...kata adik.

Haryati Faizal said...

suke gak ngan adi putra tu...

ANIM said...

ummi ni nak kena ni...heee

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bila adik dengar jawapn tu. Mesti adik pun cakap macam tu juga.

Ibu Lala said...

Dua dua ense.m. sy pun akk jwp camtu kalau anak anak tny. Kak sy dah pos buku akk tau. Klw sampai inform ye. Tp sy guna pos biasa je. Sbb blk.keje pos off dah tutup

Gee Lion said...

haha cian adik.. lain ditanya, lain dijawab.. tapi ada kena mengena tu.. hehe.. bosanlah buat hero asyik lelaki kaya je. cer buat lelaki miskin pulak. ada tak heroin nak kat dia.. aiceh..

hainom OKje said...

Hehe....umi nj nak main main pun tak boleh tau..

ayut said...

:p abah pilihan ummi la adik..hihi..ummi jd romantik kjap..

Puan Kutu said...

jawapan ummi paling mantop!

Maria Firdz said...

Haha... Betul tu umi, xkn nk pilih pelakon plak.. Hehe

tirahzairi said...

pewwit...hihi

nurbijen said...

jawapan yg sgt bijak KA....
Hero yg hanya wujud dalam novel aje lagu tu adik.... Tapi "abah" betul2 wujud dalam hidup adik :)

Acik Erna said...

Nanti adik kata ummi tak jawab soalan tu KA

Nursaila Norman said...

betul betul betul..hehehe..tak leh lawan suami sendiri :D

Khai♥Rin : anies said...

abes la artis2 k-pop ;-)

wantie said...

hihihi... jawapan maut tu. cam ne la aksi adik bila KA jawab mcm tu

Fiza Rahman said...

Itu sudah semestinya kan kak.

Deqla Manjew said...

amboii.. ummi pndai jwb yer.. tp soalan adik tu kan ditanya ANTARA.. so pilih slh 1 dr mereka berdua lah ummi.. haihh x phm soalan rupanya ummi ni.. haha .. kalo deqla pilih adi putra..sbb dia ada gaya hero hindustan.. hahaha.. :p

Mummydearie said...

Hahaha... sesekali Adik terkenakan. Of courselah jawapannya takda dalam soalan diberi!

ArELeEz said...

pilihlah 'jebat'! eh, shaarnaz ahmad. 'dari jauh ku.. m'bara..' eh, he3..!

n O e s u h a i m i said...

hahaha...jawapan umi x memenuhi soalan...itu jawapan adik...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...