Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 26, 2014

WW : Serabut 2 !

Hitam Putih Kehidupan ! ( Dari FB )

32 comments:

Linda said...

betul tu Kesuma ^_^

Fiza Rahman said...

Masih serabut lagi kek kak. Take care.

Nurzakiah Hanum said...

salam singgah pagi

Nieyl said...

singgah pagi...

eima said...

aku lebih suka semua org tahu aku happy dr tahu aku sedih ... that's me

Shark Kay said...

eh..
x ilang ;agi serabut KA,
hope arini boleh setel serabut tue.

Kakzakie said...

When we tears doesn't means we sad as when too happy tears will also drop right KA. The same when we laugh/smile doesn't means we are happy as we just don't wants others to be sad too...

::NureeN:: said...

senyum tu jugak pengubat walaupon kat dlm hanya kita sj yg tahu...

aTieYusof Family said...

betul tu KA.. hidup ini kekadang pahit.. tapi kena pandai hadapi situasi.. moga urusan KA di permudahkan ya...

- AZIE - said...

have a gud rest kak..

NM03 said...

serabut??? jgn terlalu sangat nnt pening kapla... ilek2 je ye KA

hajar said...

sgt setuju.... apa jua pun keserabutan yang kita hadapi ... hidup perlu di teruskan...

lizz said...

Moga semuanyer kembali ok yer KA

Eye_nee said...

Just Tears it out...

mummY daniSha said...

samelaaa kite..serabot

Queen Teratai said...

senyum...

wantie said...

kata orang hidup adalah pilihan. kalau kita pilih nak sedih kita akan sedih. kalau pilih nak suka kita akan suka...

Tapi T tak rasa kehidupan yg kita kecapi ini adalah kerana kita pilih untuk jadi begini..

Ini adalah ketentuan Ilahi dan Allah yang pilih kita utk berada dalam situasi yang sedemikian.

kuat kan semangat yer KA. ingat... Allah dah pilih tu.. iman kita sedang diuji.

inche hlovate said...

stuju..kita mesti move on.. takkn nak tunjuk kat semua org yg kita ada masalh kan..chill KA :)

Roha said...

semoga hari lebih baik dari semalam..lapangkan dada.. be strong !

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga mood KA kembali normal..

Daddy Ziyyad said...

apa apa pun, mmg kena ceria & senyum sokmo...insya allah ada pahala sedekah :)

aizamia3 said...

ada ketika kita gembira walhal itu hanya untuk menutup kesedihan melanda..

Chic Na said...

well said! :)

Nastyna said...

Take ur time :D:D

RDZ Z said...

Take care KA..Not to over stress k..bahaya!!!

UmmuAidan-Arissa said...

BAGUSLAH APA YG DIPILIH ADELAH TERBAEK TUK KITA

UmmuAidan-Arissa said...

BAGUSLAH APA YG DIPILIH ADELAH TERBAEK TUK KITA

LydSunshine said...

serabut lagi ke KA. tenang-tenang ye.

Mummydearie said...

Sangat setuju! Untuk orang yang pandai berdrama (macam saya ni) rupa ceria, senyum simpul sentiasa tidak bermakna hati tak gundah. Memang kena hidekan perasaan yang mcm ini dari pengetahuan orang walaupun dalam hati siksanya menanggung segala kekusutan yang melanda.

Deqla Manjew said...

betul tu.. jgn sangka deqla yg nmpk ok2 je ni , hati x bersedih, rindukan org tua! Allah je yg tahu!

shasha yacob said...

choose the best way to life happily . eh :DD

hainom OKje said...

bizi body...kenapa KA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...