Tabung Masa Depan ...

Wednesday, March 19, 2014

#PRAYFORMH370, Jangan Putus Harapan !

#PRAYFORMH370 .....Terus Doa Yer ADIK !
( PHOTOS CREDIT HERE )
DAN ANTARA CATATAN HARIAN ADIK JUGA SABAN MALAM....
#PRAYFORMH370 !

38 comments:

Fiza Rahman said...

Apalah khabar MH370 kan kak. Memang misteri betul lah. Macam2 spekulasi. Apa pon...doa..doa...dan terus berdoa smoga misi mencari dipermudahkan olehNYA.

Zura@Iwan said...

sebak kak bila teringt psl kisah pesawat ni..

ke mana la pesawat ni pergi

semua pakar pon buntu...semoga Allah mempermudahkan segalanya...ameen.

Farah Waheda Wahid said...

keep on praying for MH370...

Shaiful Zaidi said...

Moga MH370 dtemui.

paridah said...

ya..teruskan berdoa...insya Allah pasti terbuka hijab yg menutupi pencariian MH370...wah adik juga sgt prihatin sekali.

Khai♥Rin : anies said...

kembalilah....

❤Kamsiah❤ said...

bersama bersatu hati..buangkan perbezaan fahaman politik..disaat2 begini bersama berdoa,memohon petunjuk dariNYA...

:: idzwa :: said...

pray for mh370

Ujie said...

tiap kali ada bacaan doa utk MH370 kat tv, tiap kali tu saya nangis. Sedih kenangkan nasib diorang. Ntah apa yg jadi kat sana.

Chic Na said...

will be back safely.. soon.. inshaAllah.. :)

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Teruskan berdoa. Positifkan pemikiran...serahkan kepada Allah untuk urusan selebihnya. Gud sharing!

Kira Sakura said...

semoga cepat dan dipermudah la. dah lama sangat rasanya ;(

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, semoga dipermudahkan urusan pencarian pesawat MAS mh370 dengan izin Allah Taala. kita semua doakan yang terbaik ~~~

wantie said...

mudahkanlah segala kesulitan.. rungkaikanlah segala permasalahan.

Kakzakie said...

Sampai masa insya-allah akan ada petunjuknya juga yg Allah akan berikan. Teruskan doa kita..

Knor said...

berdoa sambil menangis..lps bca Al-Quran.

Rosmiza Ali said...

semoga segala persoalan terjawab secepat mungkin.. In Shaa Allah..

aswadz said...

bila la nak jumpa ye agak2.

ummiross said...

masih ada harapan kan, sama-samalah kita doakan keselamatan mereka.

BM said...

Doa untuk penumpang dan krew MH370, juga kepada ahli keluarga dan sahabat mereka.

CikLily Putih said...

pray for them also...

Petak Bunga said...

tak pernah lupa tgok update tiap2 hari kat tv

MissNadia said...

bergenang air mata baca catatan adik.. :(

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

teruskan berdoa untuk MH370..

lizz said...

sedih...dah mcm2 spekulasi dibuat...moga2 Pesawat MH370 dapat dijumpai...

Mummydearie said...

Penuh dengan misteri tak tahu di mana ia berada. Harapnya diketemukan secepat mungkin. Banyak persoalan akan terjawab seandainya MH370 ditemui kembali.

Wah, Adik dah macam reporter dah ni!

n O e s u h a i m i said...

kita terus kan berdoa...

Qaseh Wee said...

Semoga dipermudahkan pencariannya dan mereka kembali dlkeadaan yg selamat .

aizamia3 said...

Harapan tetap ada..
kembalilah walau dalam bentuk apa sekalipun..

Nursaila Norman said...

teruskan berharap dan sentiasa positif..lambat laun akan ada berita wpun baik atau buruk, redha segala ketentuanNya :)

Mimi Azirah said...

Menanti dan terus menanti

Dhia Dirham said...

semoga segala urusan mencari dipermudahkan

shasha yacob said...

don't lose hope. keepraying . hee

ArELeEz said...

ya allah.. p'mudahknlah p'carian & kepulangannye.. aminn..

RDZ Z said...

Keep praying for them...

hainom OKje said...

Manalah peginya MH370 agaknya sampai sudah tak jumpa jumpa

mama aryan said...

takut lak mendengar perkhabaran ttg mh370 ni semalam..moga masih ada harapan utk melihat kesemuanya selamat...

LydSunshine said...

MH370, semoga semuanya selamat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...