Tabung Masa Depan ...

Saturday, March 08, 2014

Sama2 Doakan Smbil Nantikan Jawapan Misteri Hilangnya Pesawat MH 370! !

Update :  
Setakat pukul 10.45 pagi  9/3/2014 ni masih tiada tanda2 penemuan pesawat MH 370 ini.  
Teruskan doa kita semua yer.. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulkan !. 
 Moga pengakhiran yang diharap2kan oleh semua !

( P/S. BM , mula2 buat tajuk n3 je, sebab terkedu sekejap bila MH 370 hilang tiba2 begitu saja)

32 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Semoga selamat semuanya.

BM said...

Laa...tajuk jer sebagai entri :)
Sama2lah kita mendoakan semoga ada keajaiban yg positif berlaku...amiin.

nuyui a.k.a miss YUI said...

doa yg terbaik..

aminn

nuyui a.k.a miss YUI said...

doa yg terbaik..

aminn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam KA..Semoga kaum kluarga mangsa nahas kapalterbang MAS ni tabah....

Qaseh Wee said...

semoga Allah permudahkan pencariannya dan cepat ditemui ...

suka suka said...

sama-sama la kita mendoakan ... semoga semuanya selamat ..

n O e s u h a i m i said...

sama2 la kita doakan KA...

btw..jom join GA http://alyadina.blogspot.com/2014/03/2nd-birthday-blog-cahaya-hidupku-12-mac.html

MystoryPic said...

sedih dengan kehilangan pesawat MAS ni.... kalau betul jatuh mana tempatnya kalau betul mendarat kat mana lapangan nya.... semuanya misteri

Acik Erna said...

Semoga misteri kehilangan segera terjawab

Ira said...

Salam KA.
Sama2 la kita berdoa smga urusan mencari & menyelamat mangsa berjalan lancar. Amin..

Maria Firdz said...

Sma-sama kita doakn yg terbaik..

aswadz said...

sama2 la kita doakan utk mereka. #prayforMH370

wantie said...

Moga cepat lah tahulah apa yg berlaku sebenarnya...

BUNDA a.k.a KN said...

semoga dipermudahkan segala usaha pencarian...

ArELeEz said...

same2 kite doakn, semoga usaha m'cari & menyelamat dip'mudahkn. aminn..

lizz said...

Semoga mudahkanlah pesawat mas 370 dijumpai...sedih mengenangkan nasib dierang...

Fiza Rahman said...

Berdoa dan terus berdoa. Smoga usaha mencari dipermudahkan olehNYA.

Kira Sakura said...

semoga semuanya selamat dan dipermudah Amin

Khai♥Rin : anies said...

mengharapkan semuanya selamat

LydSunshine said...

mmg misteri kan KA. Ke mana hilangnya.

RDZ Z said...

Kekal misteri even dah nak masuk hari ketiga..Hanya Allah yang maha mengatauhikan KA...

Pha Is said...

doa kita bersama mereka..

BM said...

Mula2 dapat berita ni, bagai tidak percaya...anggap hanya berita bohong jer! Tapi bila tengok berita...memang terkedu.

aTieYusof Family said...

Misteri kehilangan nya mmg buat kita resah... Ya Allah! KAU lindungilah seluruh penumpang & anak kapal..

shasha yacob said...

PrayForMH370. semoga dengar brita baik :')

mama aryan said...

Ya Allah..pertemukanlah mh370 secepat mungkin dgn selamat

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

jangan pernah berhenti berdoa dan berharap semoga mereka semua masih selamat..

hainom OKje said...

Sampai hari ke 6 KA....masih misteri lagi....

Mummydearie said...

Misteri sungguh kehilangan MH370 ni. Cuma mampu mengharapkan khabar berita, mendoakan mereka ditemui dan kembali ke pangkuan keluarga.

sal ya said...

doakan yang baik2 saja.

ArELeEz said...

#prayformh370 till now.. even till it's found..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...