Tabung Masa Depan ...

Wednesday, March 05, 2014

WW : Misi Menebak Musang Berjanggut !

Entah apalah sebenarnya yang nak di fotokan...... 
Niat En Hubby nak memotret Sang Musang tengah malam,
Tup2, Keluar pulak jaluran putih kelam ??????
X lama lepas buat kerja inilah
Burung Nila biru di makan Musang Berjanggut  !


APAKAH TU ????
Neway memang sahlah MUSANG BERJANGGUT
Yang Membaham Burung Nila Biru En Hubby !

36 comments:

Petak Bunga said...

mana2 mana2..

x nampak..
kaki ke?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kantoi sudah si musang ni. Kasihan kat burung tu.

❤Kamsiah❤ said...

saya mengintai2 kut2 nampak musang berjanggutnya hehe..

Wak Gelas said...

entity kak limah ke tuuu.,uHUuuu

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, tak berapa nampak lah.. konfius sheila ~~~

Nurzakiah Hanum said...

seram la plak

ietams said...

entiti kah itu KA??
huhuhuhu serammmm

imie fatiema said...

mana kak..apesal saya cari tak jumpe ya..seram pulak ni hihi

eima said...

nampak daun je .. mana mana mana

Rai Ourkizuna said...

saya tak nampak jugak ni..

paridah said...

musang berjanggut ni licik pintar...susah nk menangkapnya.

Rinna said...

Pandai musang menyorok yer..

ArELeEz said...

musang b'tukar jd 'kak limah' kot. he3..

aTieYusof Family said...

ohh sang musang berjanggut.. di mana dikau?? haha..

msredcheesecake said...

cane dia leh dpt burung tu

Nursaila Norman said...

tgk lajur putih pun dah seram..huhu! akak jgn tunjuk gambar hantu dah la..hehehe

UmmuAidan-Arissa said...

apa benda yg berjalur tuh..tak dpt nak tangkap..

Tihara said...

nak kena musang berjanggut nih :)

Kakzakie said...

Eh... kakak tengok macam ada satu entiti menakutkan aje KA

Kalau masuk Metro mesti wartawan TV3 sibuk nak ke situ juga..

wantie said...

musang tak nampak..janggut pun tak nampak la KA..

apa benda putih tu? eeeee seram ai

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

aiza nampak cahaya je KA.. menakutkan entiti tu..

Ikhwan Suhaimi said...

salam kak.. stgah jam fokus kat gmnbar... xde nmpak ape pun hahah.. lame plak tak dtg sini :D

Fiza Rahman said...

Naik juling mata saya cari musang berjanggut kak ☺

Zura@Iwan said...

KA tk nmpk musang berjggut pon

bayangan putih tu ke KA nk tnujuk?

Kisah Si Dairy said...

macam ngeri pulak tengok gambar tu...huhu..tetiba banyak gambaran muncul dalam kepala otak nie..

Lynn Munir said...

Mananya musangnya ? Ke dah kena kurung dalam peti ?

Mummydearie said...

Apa tu KA? Cam supernatural aje... baru tengok haunting Australia semalam. Misteri ni...musang mmg berjanggut ek? (Mmg nak mintak kena hempuk!)

:: Mrs.Eady :: said...

erks..

nn lyllyn said...

konpius sy..

QasehnyaRania said...

musang berjanggut tak nampak
yg jalur tu ke maksud KA

shasha yacob said...

asal menyeramkan je gambar nih kak KA hehehehe

BM said...

Saya pernah ada pengalaman ikut orang memburu musang. Musang ni kalau disuluh, matanya bercahaya berwarna merah!

Alynn Mueez said...

mana musang ni..tak nampak pun...ke musang berjnggut P ramlee...hahhaha

Knor said...

p.ramli ke..musang berjangut...seram jew..

Kira Sakura said...

nebes je baca entry KA nie huuuu

LydSunshine said...

pantas betul musang tu. nampak bayang je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...