Tabung Masa Depan ...

Thursday, April 03, 2014

1st CPUV April, 2014, Tq NUFFNANG !

 
 Saja membelek2 Nuffnang hari ni, sebab semua CPUV sehingga March 2014
Dah selamat di CREDITED kan...
Ingatkan, lambatlah lagi nak dapat rezeki CPUV ni
Tup2 tengok ada jugak rezeki dari NUFFNANG lagi
Untuk Bulan April, 2014 ni
Kalau nampak iklan ni tergedik2 menari
Tolong klik2 sama yer nanti.....

 Sekali lagi, terima kasih pada EN NUFFNANG
Dan para pengiklan....
Macam yang KA dah bagitau sebelum ni
SEJUJURNYA, TOTAL REZEKI DARI EN NUFFNANG 
Selepas 2 Tahun berblog ni sehinggalah ke hari ini
Cumalah RM 476.83 je, Idaklah banyak pun, Abis camner nak kaya ni hehehe !


14 comments:

SYANI said...

Banyak tu KA. Saya dah 5 tahun blogging pun tak cecah lagi amaun camtu..

Kisah Si Dairy said...

wah...banyaknya KA...sy pun tak sampai tahap tu...

Cho Zila said...

boleh tahan banyaknyer... kita punya lagi kurang dari itu.. tapi okler ...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah.. tahniah KA.. klik-klik tabung.. :D

wantie said...

ish nak pergi usha nuff jugak le kalau cam ni

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...KA,

Moga rezeki KA sentiasa diperluaskan dan bertambah...alhamdulilah..

mselim3

n O e s u h a i m i said...

wahhh tahniah KA..
libresse tak ada lak keluar...digi ada...Digi for u :)

aTieYusof Family said...

wahhh! banyak jugak tu KA.. Tahniah ya..murah rezeki KA...:)

UmmuAidan-Arissa said...

ade jugak rezki tuh alhamdulillah...done kelik kelik..:)

suri said...

saya bawah sikit lagi hee tapi semua tabung serahkan kt anak sahaja

QasehnyaRania said...

tahniah
byk tu KA

QasehnyaRania said...

tahniah KA
byk tu.rezeki berblog kan

ArELeEz said...

w/pon sket tp, kepuasannye to the max kn? ;)

LydSunshine said...

saya cuma ada satu je on going skrg. kena rajin la update nampaknya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...