Tabung Masa Depan ...

Tuesday, April 22, 2014

Ada Usaha, Ada Semangat, Yakin Boleh Mesti Berjaya !

Usia bukan penghalang buat wanita berusia 80 tahun ni...
Persembahan yang dijangka membosankan pada mulanya
Berakhir dengan sesuatu yang tak terjangkakan oleh semua
Memang WOW !
Sesuatu untuk kita ambil contoh, terutama semangat kental beliau yer !!!

What an amazing woman !
Paddy & Nico @ BRITISH GOT TALENT 2014 AUDITIONS
Nobody expected 80-year-old Paddy and her partner Nico to blow their socks off when the odd pair walked on stage. In fact, you can spot people ready to laugh or be completely bored out of their minds. But the exact opposite happened..
Read more at http://www.reshareworthy.com/80-year-old-salsa-dancer/#7l0izbf8YVFRApAY.99
Nobody expected 80-year-old Paddy and her partner Nico to blow their socks off when the odd pair walked on stage. In fact, you can spot people ready to laugh or be completely bored out of their minds. But the exact opposite happened..
Read more at http://www.reshareworthy.com/80-year-old-salsa-dancer/#7l0izbf8YVFRApAY.99

Nobody expected 80-year-old Paddy and her partner Nico to blow their socks off when the odd pair walked on stage. In fact, you can spot people ready to laugh or be completely bored out of their minds. But the exact opposite happened..
Read more at http://www.reshareworthy.com/80-year-old-salsa-dancer/#7l0izbf8YVFRApAY.99

Walau siapa pun kita, berapa pun usia kita, Apa pun jua taraf hidup kita
Andai ada usaha & semangat yang kuat di jiwa
Apa saja pasti membuahkan kejayaan, tak kiralah dalam bidang pekerjaan
persekolahan hatta dalam perniagaan sekalipun kan...
Bak kata pepatah, DI MANA ADA KEMAHUAN, DI SITU PASTI ADA KEJAYAAN !

21 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ye betul

paridah said...

kemahiran yg sedia ada berkekalan dlm diri dgn sedikit usaha pasti kejayaan boleh dicapai tanpa mengira usia...tapi kena tonjolkan bakat yg sesuai dgn sekitaran kita kot..

Nieyl said...

Ada usaha Insya'Allah luck pun akan ada...:)

aizamia3 said...

usaha tangga kejayaan..
semangat dan yakin dengan apa yang diusahakan.. ;)

ietams said...

kaki nenek paddy tu cantik!
cuma muka dia je nampak nenek..
kalau orang pandang kaki saje,
kompom buleh tertipu ingat muda remaja..

Sylarius Yusof said...

Usaha tangga kejayaan. Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Hehe

Bin Muhammad said...

2 kali sayang ulang tengok...Memang WOOOWWW!!!
80 tahun! Amazing! Saya pun mahukan kesihatan dan stamina seperti beliau!
Terima kasih KA berkongsi video yg sungguh memberi inspirasi ini. Ya! kita boleh!

Shark Kay said...

hehe..
pernah tgk..
mmg outstanding punya perfomance..
masih lagi mampu dengan usia begitu.

Daddy Ziyyad said...

memang wowwww la nenek ni!

Kakzakie said...

Ye setuju kakak dgn kata-kata KA itu. Tak mungkin berjaya tanpa usaha. Tapi kakak rasa kakak tak mampu buat mnaman dia tu KA:)

N.Aima K said...

so true

N.Aima K said...

so true!!

Chic Na said...

wowww.. speechless.. hihi..

done INTI..

Kira Sakura said...

semangat dan kena selalu positif kan KA

Eye_nee said...

Malu lah Muka si simon tu...ini sgt tepat jgn judge kemampuan org tu berdasarkan umur mereka...gud efforts nenek...masih sihat dan berstamina gitiewwww....

Fiza Rahman said...

Wowwwww...memang amazing lah.

LydSunshine said...

Semangat tinggi la org2 barat ni. Dah tua2 mcm tu pon masih bersemangat.

n O e s u h a i m i said...

noe ada tengok itu hari...mmg hebat nenek ni...

Mummydearie said...

Cayalah, Nek!

Betul tu KA. Ada usaha pasti ada kejayaan.

Siti Fatimah said...

Tak tengok pun KA. Nanti usha utube

ArELeEz said...

usaha tangga kejayaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...