Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 23, 2014

WW : Bila Kate Middleton Berbunga2an Biru !

 Suka sangat tengok Kate dalam persalinan ni di Australia Tour !
( Sekadar suka melihat aura & cara pembawakan diri Duchess ni, bukanlah sampai memuja2 yer !)

10 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sometimes when i see her, it seems that she's a resemblance of princess diana....

Nurzakiah Hanum said...

CANTIKNYA DIA

Umi Qi said...

pergi lah kemana2 acara sekali pun...senyuman dibibirnya tidak penah lekang...bagus lah...cantik sungguh baju nya

Nursaila Norman said...

seriusss cantikkk..sweet sgt baju dia,dah tu dia pulak mmg sweet..alahaii :)

Eye_nee said...

Suka tgk senyum dia..perwatakan dia..cukup ikhlas melontarkan senyuman itu....saya harap saya punya rasa yg sama bila melihat "wanita" dibumi saya..namun sukarnya memujuk hati menyukai "dia"..

Kira Sakura said...

kalau kita dapat kain tue buat baju kurung raya nie pun cantik sangat kan KA

Mummydearie said...

Kate ni KA, memang dah kata pakai apa pun cantik. Kalau baju tu buruk sekali pun dia tetap gak menyerlah kejelitaannya.

:: idzwa :: said...

dia memang sgt cantik!!

Siti Fatimah said...

Nampak fresh..

ArELeEz said...

'senyum.. xperlu kata apa2.. la3..' ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...