Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 16, 2014

WW : Bila Kate Middleton Berhijau2an Di New Zealand Tour !

Dah katanya KA peminat warna hijau nak wat camner kan !
Walau Prince William kata terang sangat color hijaunyer, but KA suka
Warna hijau ni memang sesuai untuk Kate Middleton ler....hehehe

21 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SUKANYA DIA CANTIK SGT

aTieYusof Family said...

Cantik sangat... Hijau baju Kat pun cantik...:)

UmmuAidan-Arissa said...

dah cantik pakai apapun cantik kan

❤Kamsiah❤ said...

dia cantik...pakai baju cantik..double cantik jadinya...

menabung kat sini

Farah Waheda Wahid said...

warna hijau tu sangat menarik...pagi kak KA...

Sara Jungrara said...

Kate ni cantik. Natural beauty =))

attyfir said...

as salam KA..lawanya lah kate ni ..subhanallah ..suka tgk dia simple

Nieyl said...

Singgah pagi..
Amboi...KA mmg suka Kate Middleton ek..

eima said...

KA mmg minat kate sgt ke ... slalu je ade entry pasal kate ni kan

:: idzwa :: said...

cantik nyer dia!

paridah said...

cantik kate berbusana hijau pula ya...

Mummydearie said...

Hijau yang ini saya tak berapa suka tapi kalau dah Kate yang pakai apa pun nampak cantik saja.

hainom OKje said...

Orang cantik....tinggi...slim pakai warna apa pun mmg sesuai

Fiza Rahman said...

Apa lagi yg saya boleh ckp kak....Cantik...hehehe...

Saya ada baju kaler hijau mcm ni ☺

Fiza Rahman said...

Groupon

Siti Fatimah said...

tau le kan..KA kan ke suka hijau. asal kaler hijau je..mesti suka kan..kan.,.

QasehnyaRania said...

cntik bgya

❤Kamsiah❤ said...

ada award utk KA sbg top commentator kt blog saya..

MissNadia said...

banyak betul citer pasal kate sekarang ni.. suka tengok dia

ArELeEz said...

sopan.

ayut said...

Cantik je tgk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...