Tabung Masa Depan ...

Saturday, May 03, 2014

Rahsia Diri Dari Bentuk Wajah !

Nak tahu rahsia diri melalui bentuk wajah seseorang. Jom KA kongsikan !
( Ehsan google )
 WAJAH BUJUR SIRIH....
Bentuk wajahnya kelihatan panjang atau lonjong..
Keperibadiannya:-
Sentiasa bekerja keras,bijak menangani masalah kewangan,memiliki sikap gigih
 yang luar biasa,memiliki perancangan hidup yg sangat jelas,ada kalanya agak ego...

WAJAH BULAT....

Bentuk wajahnya kelihatan bulat dan sering dikaitkan dgn faktor ketembamam..
Keperibadiannya:-
Peramah,berperwatakan ceria dan santai,bijak berkomunikasi namun gemar membuat
 sesuatu keputusan mengikut kata hati...

WAJAH BERSEGI...
Wajah berbentuk kotak atau kelihatan berbentuk seperti empat segi...
Keperibadiannya:-
Aktif dan gemarkan aktiviti yang berkaitan dengan sukan,Agresif dan bercita2 tinggi,
memiliki daya ingatan yg tajam namun agak lembab dalam urusan C.I.N.T.A...

WAJAH SEGI TIGA...
Lebar dahi lebih besar berbanding bahagian wajahnya yang lain...
Keperibadiannya:-
Cerdik,pantas dlm melakukan sesuatu tugasan,terlalu aktif dan tidak tahu duduk diam 
namun agak kurang gemar memikirkan soal kesihatan diri...

28 comments:

Knor said...

Knor yg atas tu..hehe

Daddy Ziyyad said...

terus tgk wajah dlm cermin! hahaha

Yan Ty said...

Yang mana satu Ty ni hahaha...

RDZ Z said...

Hmmm..macam betul aje..he..he..Nway Thanks KA..

Darlie & Whisper for kA

paridah said...

wajah wanita ni sangat cantik walau apa bentuknya...klik2 darlie.

Acik Erna said...

Acik ni muka bulat kot KA hi hi

Sylarius Yusof said...

Good info :-)

Entah bagaimana pula keperibadian bagi orang yang berwajah membujur lalu melintang pukang seperti saya ni. Hahaha :-p

Nastyna said...

heheh dulu dulu suka baca benda gini kat dalam magazine, baca boleh la suka2.

Siti Fatimah said...

muka T ni bentuk bulat kot. sebab tu suka wat keputusan ikut kata hati. even kata jgn nak buat juga sebab hati dok hasut, hahahaha

Dhia Dirham said...

Kita muka bulat...

BM said...

Saya tak tahu nak kategorikan bentuk muka saya ni... hehhe

MystoryPic said...

Hahaha.... tetiba lak tilik muka sendiri kat cermin....

Puan Kutu said...

wajah sendiri pun tak tau apa bentuk cmna ni KA.hehe

adyna said...

Tak tau muka Jenis ape pun , jap rasa bulat jap rasa pjg hihi

kakchik@ella said...

Ermmmm .. ermmmmm .. ermmmm .. Kc tgh pk ni KA .. Kc ni category mana ye? Hehehe.

n O e s u h a i m i said...

noe x tau la bentuk muka noe camne...hehe

Qaseh Vee said...

dok belek2 , muka jenis yg mana . yg pasti bujur ... hehehee

Qaseh Vee said...

kebetulan mcm tepat jer ... heee

Aisy Nasiha said...

Eh..muka saya macam mana bentuk ya? Haha..

Kira Sakura said...

kira nie kalau time kurus bujur la muka kalau time tembam jadi bulat. boleh la kot kira dedua kan hihihi :p

Mummydearie said...

Hahaha...tak mahulah bagi tau yang mana satu keperibadian tu milik saya :) Nampak macam betul aje terjemahannya!

Fiza Rahman said...

Thanks for sharing kak. Nak tgk cermin jap...hehehe...

Maria Firdz said...

Dulu bulat skrg dh x brp bulat dh...

Diana Rashid said...

buat masa ni muka saya bulat sebab gemuk..tunggu la 3,4 buln nanti jadi bujur pulak..hehehh

Mrs Velentine said...

kak KA MV bentuk apa???hihi..klik2

hainom OKje said...

Okje yg mana yek....semestinya yg bulatlah tu ....tembam tembun hehe

LydSunshine said...

sendiri tak tau bentuk muka sendiri. hehehe. lagi teruk.

ANNA MARIANA said...

hahhaha.. terbaikkkk... nice info :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...