Tabung Masa Depan ...

Friday, May 09, 2014

Renungan Bersama Jumaat Ini !

Minggu ni sangat2 kebusyan
Penuh agenda meeting & kursus sana sini 
Jadi share yang ini dululah yer !
Moga bermanafaat untuk semua ..

( SHARE DARI FB )

26 comments:

sudipVSsenduk said...

terima kasih atas perkongsian :)

paridah said...

tq perkongsiannya...insya Allah sgt bermenafaat...

Kisah Si Dairy said...

entry yang bermanfaat..thanks sharing KA

Farah Waheda Wahid said...

salam jumaat kak KA... samalah kita busy yang amat... btw, it is indeed a great piece of sharing...

N.Aima K said...

wah nice info :)

AnneRaini said...

nice info...thanks sharing.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwah Kesuma Angsana,

Perkongsian yg bermanfaat KA.. tq sharing :)

Akak follow #1006 jemputlah ke blog kecik akak ye :)

Khai♥Rin : anies said...

tqvm 4 sharing

Diana Rashid said...

saya ni bab makan daging tu lemah sikit sebab tak berapa gemar..tapi kalau buat sup,saya suka kuah sup daging..hehehe..jadila..kan??

LydSunshine said...

perkara yang melemahkan badan tu, banyak bersetubuh, kan bercanggah dgn kajian org putih yg kata makin banyak kita melakukan hubungan lagi sihat. aih, org putih ni mmg le.

Maria Firdz said...

Nice sharing...

Sylarius Yusof said...

Nice sharing, thank you :-)

Kancil 8349 said...

perkongsian yang baik

Chic Na said...

liked! salam Jumaat.. :)

paridah said...

singgah menabung..

RDZ Z said...

Salam hujung minggu KA..

aTieYusof Family said...

Makasih sahring KA.. sangat bermanfaat..:)

QasehnyaRania said...

tima kasih KA berkongsi
kalu bca dlm mjlh kesihatan byk mngatkan bersetubuh dpt mnyihatkan...
betul le kata cik pn lyd.. onputih mmg ke kan

UmmuAidan-Arissa said...

Ade yg diamalkan..ade yg tidak..susah nie nak ingat semuanya...:)

Puan Kutu said...

bagus perkongsian ni..ada yg da biasa dengar n tahu n ada juga yg baru tahu

sal ya said...

Perkongsian yang baik.

Sue PeLik said...

datang singgah entry ka. dah lama tak datang sini. hhuhuhu. hurm baca betoi2 ada yang tau ada yang baru tau. tima kasih dengan perkongsian ini! hihihi

Fiza Rahman said...

Thanks for sharing kak.

Siti Fatimah said...

Thanks sharing KA

Siti Fatimah said...

Nice sharing

Mummydearie said...

Bagus perkongsian ni, KA. Walaupun nampak mudah tapi tak 100% pun mampu diikuti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...