Tabung Masa Depan ...

Wednesday, September 17, 2014

Bukan Resepi Mushroom Soup Yer !

( PUBLISH N3 YANG DAH BERABUK2 DALAM DRAFT KA NI !
BILA KEBUSYAN MELANDA DIRI HUHUHU ... )
 
Serius baru tau banyak juga warna2 cendawan ni yer !

27 comments:

Fiza Rahman said...

Subhanallah...cantiknya. Baru tau ada banyak kaler rupanya ☺

Bin Muhammad said...

Salam KA,
Gambar no 9 tu sangat unik dan pelik sungguh...

Kakzakie said...

Kalau boleh dijadikan hidangan pun cantik dlm piring kan KA:)

aTieYusof Family said...

Ya Allah! memang cantik2 cendawan ni.. tak pernah terfikir cendawan secantik ini KA :)

Zafira Nabilah said...

Cantiknya... :)

Nieyl said...

wah!pun baru tahu...
Cantiknyerrrr....

Bicara Kak Noor said...

cantik sngt mushroom tu biasalah dok tengok yg kaler putih dan coklat je subhanallah

eMMe said...

cantek... brani tgk je la.. awas, pasti ade jenis yg beracun kan...

Eye_nee said...

yg warna kuning tu dah mcm potongan lemon rupanya..ada warna hijau jugak...teruja pulak tgk warna2 cendawan ni...

Mummydearie said...

Serius cantik. Tak tahu pun cendawan berwarna-warni macam ni. Yang pertama tu dah macam candy aje kekdahnya. Terliur nak licking gitu :)

eima said...

cendawan hijau 1st time tgk .... cantik sgt

paridah said...

cendawan aneka bentuk n warnanya ada yg beracun n ada yg boleh dijadikan ubat juga sayur...

paridah said...

cendawan aneka bentuk n warnanya ada yg beracun n ada yg boleh dijadikan ubat juga sayur...

sud@is said...

Assalam
Banyak color rupanya, cemana nak tahu yang beracun, awas!!!

Puan Kutu said...

cantiknya..pelbagai bentuk dan warna

Syazana Zainn said...

Salam :)

cendawan yg gambar ke-9 tu mcm rumah smurf je hihi :D

Syazana Zainn said...

Salam :)

cendawan yg gambar ke-9 tu mcm rumah smurf je hihi :D

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Macam-macam warna ada. cantik KA. :-)

Momo said...

cantik mushroom tu... lame tak singgah sini...

LydSunshine said...

cantik giler ahh.

orked violet @ SYA said...

tringat dlu pernah bace cerpen tajok nasik nye tumpah ke ape ntah. pasal 1 family makan cendawan beracun. Sejak tu serraaammm nk mkn mushroom. Hoho

Belog Santai said...

Salam Sabtu KA...

Comelnya gambar mushroom ..

eita said...

subhanaallah...indah sungguh ciptaan allah..
ni baru tau kulat ada macam2 kaler

Cik Wangi said...

cantiknya, Ya Allah. terus rasa nk tanam mushroom. haha

ANIM said...

salam ziarah KA...
lama tak sembang no...
gambar2 tu cantik betul..

Mrs Velentine said...

cantiknya mcm2 kaler dan rupa

hainom OKje said...

Geramnya nengok KA...rasa nak makan jer hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...