Tabung Masa Depan ...

Thursday, October 02, 2014

Hari Khamis Yang Haru & MAGIC

Hari Khamis ni pagi2 dah mendung sekelam hati sendiri sebenarnya yang haru
Masih ada sisa2 yang tertinggal specially tang the flue
Kalau lah dapat makan bubur nasi macam yang Angah buat hari tu
Oh yer ! Angah dah kongsi pun RESEPI BUBUR NASI AYAM dier tu ! 
So, pagi2 dah kelam kelabu lagi2 bila tengok tayar kereta pancit pulak satu
Aduh, makin pening dibuatnyer, jadi terus tukar ke kereta lagi satu
Angkut barang & beg segala bagai dan pecutlah sedikit laju
Kalaulah ada kamera had laju, sah2 dah kena snaplah KA masa tu
Dan bercakap tentang kamera sapa minat nak dapatkan satu
Boleh terjahlah N3 Jualan Camera DSLR Kawan Angah Tu !
Oklah tak tau nak cerita apa, kita cerita ajelah tentang lagu
Bukan lah lagu baru.. tapi memang best gua cakap lu !
  Lagu ini selalu jadi peneman KA & ANGAH saban pagi
Kadang2 kami berdua pun turut ikut nyanyi2 sama
Lirik betul tak betul belakang kira
Yang penting kita enjoy aje......He He He
Sangat suka dengan muzik sempoinyer...



Lirik Lagu Magic! – Rude Lyrics
Saturday morning jumped out of bed and put on my best suit
Got in my car and race like a jet, all the way to you
Knocked on your door with heart in my hand, to ask you a question
‘Cause I know that you’re an old fashioned man yeah
‘Can I have your daughter for the rest of my life? Say yes, say yes
‘Cause I need to know
You say I’ll never get your blessing until the day I die
Tough luck my friend but the answer is no!
Why you gotta be so rude?
Don’t you know I’m human too
Why you gotta be so rude
I’m gonna marry her anyway
Marry that girl, marry her anyway
Marry that girl, yeah no matter what you say
Marry that girl, and we’ll be a family
Why you gotta be so.. rude..
I hate to do this, you leave no choice
Can’t live without her
Love me or hate me we will be boys
Standing at that alter
Or we will run away
To another galaxy you know
You know she’s in love with me
She will go anywhere I go
Can I have your daughter for the rest of my life? Say yes, say yes
‘Cause I need to know
You say I’ll never get your blessing till the day I die
Tough luck my friend cause the answer’s still no!
Why you gotta be so rude?
Don’t you know I’m human too
Why you gotta be so rude
I’m gonna marry her anyway
Marry that girl, marry her anyway
Marry that girl, no matter what you say
Marry that girl, and we’ll be a family
Why you gotta be so rude?
Can I have your daughter for the rest of my life? Say yes, say yes
‘Cause I need to know
You say I’ll never get your blessing till the day I die
Tough luck my friend but no still means no!
Why you gotta be so rude?
Don’t you know I’m human too
Why you gotta be so rude
I’m gonna marry her anyway
Marry that girl, marry her anyway
Marry that girl, no matter what you say
Marry that girl and we’ll be a family
Why you gotta be so rude?
Why you gotta be so rude?


26 comments:

SYANI said...

SABAR je lah ye KA..

Fiza Rahman said...

Suka lagu nih ☺

Chekgu Azrine said...

salam pagi isnin KA

Mayang ABDUL RAZAK said...

BES LAGU NI KA

Kira Sakura said...

Allah memang berdebar terus rasa hati kalau haru biru macam tu kan KA huuu moga dipermudahkn urusan KA sekeluarga lepas ni amin

idzwa kamaruddin said...

selamat pagi :)

idzwa kamaruddin said...

selamat pagi :)

Kakzakie said...

layan lagu tu KA bagi sikit lega. kalau tak tambah tak sihat bila petrol naik harga.

Cepat sembuh KA kan nak masak-masak utk raya ni..

aTieYusof Family said...

pernah dengar lagu ni..suka jg :)

UmmuAidan-Arissa said...

alaa tensi jugak kan..takperlah kena sabar sket..

Julia Johari said...

Heheheh KA unik la lagu tu hehehhehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Suka juga dengan lagu ni. Kisah minyak malam tadi masih terasa kan akak.

paridah said...

sesekali layan lagu pilihan KA best juga.

Sue-Rya Qistina said...

best lagu ni :)

CikLily Putih said...

kelakar lagi ni tapi mesejnye ermm bagus

Mila Hilas said...

1st time singgah cni..salam perkenalan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam KA..T/Kasih singgah blog yer...layan lagu gak kat sini..hehe

Puan Kutu said...

semua org marah bila petrol naik KA.hehe

nOe suhaimi said...

sedap gak lagu ni....macam ada raggae sikit...

nOe suhaimi said...

2 x prmoted content tuk KA

Syazana Zainn said...

Kite suka lagu ni. Hihi
Part plg best bila dia kabo
"I'm gonna marry her anyway"
Haha nampak laki no determined giler :p

Belog Santai said...

salam Jumaat KA...

Take care ya...

imie fatiema said...

seronoknya KA.. walaupun blur tayar pancit masih hepi2 lagi khen.. caiyok KA..

Knor said...

tak pernah dgr lagu ni..heheh
semoga urusan KA dipermudahkan..

hainom OKje said...

Mmg kelam kabut betul kalau keta buat pasal pepagikan KA
Anak okje pun sama jer KA....kalau menyanyi lagu omputih saja....

Mummydearie said...

Kita serupa .... (Ini lagu Zainal Abidin-Headwind) KA, tahu tak lagu ni?

Hehehe... yang sebenarnya saya nak kata kita serupalah ya (KA dan Angah) sebab kat rumah tu saya je yang minat gila kat lagu Magic 'Rude' ni. Macam saya pulak penyanyi kumpulan ni sebab saya je yang asyik melalak nyanyi lagu ni kat rumah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...