Tabung Masa Depan ...

Friday, October 03, 2014

Re-Publish N3 Pendek Tentang Adik, Tapi Mendapat Antara Paling Banyak Komen Terbaik !

( N3 DITERBITKAN PADA 25/10/2013 - DOAKAN KESEMBUHAN ADIK !)

Semalam pengalaman pertama kali naik ambulans
Buat KA & Adik juga
Sekali lagi Adik kena ke hospital selepas minggu lepas discharge
Sebagai ibu kita harus & perlu tabah
Even hati di dalam sebak menahan airmata dari tertumpah
Cerita selanjutnyer nanti2 yer
& mohon semua mendoakan kesembuhan Adik
" NUR SUFFIYA QAMARINA "
Blog mungkin berehat seketika sehingga Adik pulih seperti sediakala!
*******************************************************************

Hari ini 3 OKTOBER 2014, menghampiri setahun kisah ini berlalu..

Benarlah....
Di saat kita dilanda dugaan dan musibah selain berdoa  & berserah, kata2 semangat
dan sokongan kawan2lah yang banyak membantu. KA sangat2 hargai sokongan
dan kata2 semangat yang diberikan saat itu.  Dan di hari Jumaat ini
sekali lagi KA ingin lahirkan rasa terima kasih pada keprihatinan semua kawan2
even kita hanya kenal di alam maya.

Ada yang masih aktif berblog sekarang ini, ada yang dah memperlahankan rentak
Tapi serius uols kena terjah kalau tak kenal lagi
Kerana mereka antara2 blogger2 terbaik yang KA pernah kenal
di alam maya ini................Again bagi pihak Adik & Keluarga, TQ SO MUCH
mudah2an Allah swt memberkati hidup kawan2 semua  !

http://betakupu.blogspot.com/

 http://www.nurul-izwa.blogspot.com

http://ummi-iman.blogspot.com

http://anumkhairil.blogspot.com

http://www.kisahsidairy.com

http://puterigaban.blogspot.com/

http://tasikmerah.blogspot.com/

http://oursimplegarden.blogspot.com/

http://marqiscareno.blogspot.com/

http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/

http://alwaqiahalmulk.blogspot.com/

http://bertahtadihati.blogspot.com/

http://norihanchocolatebakery.blogspot.com/

http://zazaabdullatif.blogspot.com/

http://nusha1706.blogspot.com/

http://atieyusoffamily.blogspot.com/

http://queenofbutterfly.blogspot.com

http://fromthepasttothefuture.blogspot.com/

http://www.juliajohari.com/

http://indahitukamu.blogspot.com/

http://maszmadi.blogspot.com

http://mamaaryan.blogspot.com

http://bellaisyqeef.blogspot.com/

http://mummydearie.blogspot.com/

http://mak3hero.blogspot.com/

http://lydsunshine.blogspot.com/

http://mselim3.blogspot.com

http://zakiepurvit.blogspot.com/

http://wmysha.blogspot.com/

http://lilynnbeautyhouse.blogspot.com/

http://rinnamanja.blogspot.com/

http://tomatowithcheese.blogspot.com/

http://kakciknurseroja.blogspot.com

http://ourkizuna.blogspot.com

 http://haryatifaizal.blogspot.com

 http://aizamia3.blogspot.com/

 http://bittdoubleis.blogspot.com/

 http://mountainebony.blogspot.com/

 http://dabajitos.blogspot.com

 http://qhaifanurin.blogspot.com/

 http://karyaku-paridahishak.blogspot.com/

 http://bicaraneem.blogspot.com/

 http://www.puterikasih.com/

 http://yang-cottage.blogspot.com/

http://ceriterayanzur.blogspot.com/

 http://aniesandyou.blogspot.com/

http://hainomokje.blogspot.com/

http://www.hazwanhairy.com/

http://www.dyatie.com/

http://asyifamustaffa.blogspot.com

http://myfirdz-trulylove.blogspot.com

http://norumara.blogspot.com

http://sayangkudinadania.blogspot.com

http://www.mamaniza.com

http://waeyenee.blogspot.com/

http://pening-pala.blogspot.com

http://makchaq-entahlah.blogspot.com/

http://myblogsantai.blogspot.com

http://monsterglider.blogspot.com/

http://eiraeixora.blogspot.com/

http://norazis2908.blogspot.com/

http://mulutpayau.blogspot.com/

http://thefeminise.blogspot.com/

http://lovingwantie.blogspot.com/

http://www.zulieta.com/

http://umikasum.blogspot.com/

http://herba-tihara.blogspot.com/

http://thecoklatblog.blogspot.com/

http://rosmizaali.blogspot.com

http://www.myadyna.com/

http://haslizalizz.com/

http://mysweetzlife.blogspot.com/

SEKALI LAGI, TERIMA KASIH !

118 comments:

beta kupu said...

masyaallah...ingtkan adik dah sembuh....moga adik cpt smbuh n KA pun kuat n tabah k

:: Mrs.Eady :: said...

Semoga adik cepat sembuh...

Ummi Iman said...

Semoga cepat sembuh. Amin

Nurzakiah Hanum said...

semoga cepat sembuh

Kisah Si Dairy said...

Apa sakitnya tu KA sampai naik ambulans...moga adik cepat sembuh

Nursaila Norman said...

ya allah,selamatkan adik..
insyaallah akak,semuakan akan sembuh dan baik2 saja..

tasekM said...

moga cepat sembuh dan dipermudahkan segala urusan...

ummuaidan said...

Terkejut baca entri nie..adik kena admitted lagi..?semoga adik & KA sekeluarga tabah yer..doa akmi agaradikcepat sembuh dan kembali ceria seperti biasa...take care n be strong yer..

careno said...

Semoga adik cepat sembuh... tabah yer KA...

Fiza Rahman said...

Kak KA. Bertabah yer kak. Sama² kita doakan kesihatan adik. Smoga adik cepat sembuh dan diberi kekuatan dalam menahan kesakitan.

Daddy Ziyyad said...

Moga adik sembuh cepat ya...KA update la perkembangan anak ni

Cikda said...

syafakallah.. moga cepat sembuh adik..

Knor said...

ala tak baik lagi ye...tabah ye KA..
mungkin ada jngkitan kuman dlm darah tak..mcm iman sblum ni..tapi alhamdulillah cpt ke hospital.


semoga adik cpt baik..

ZazaMyMoon said...

kesiannya Adik... auntie doakan adik cepat sembut yer.. kuatkan semangat tau..

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga cpt sembuh..aminnn.

aTieYusof Family said...

YA Allah.sedihnya..adik kenapa??
moga cepat sembuh ye cyg..
sama2 kmi doakan...

Queen Teratai said...

Queen faham perasaaan KA.. moga adik NUR SUFFIYA QAMARINA cepat sembuh yer.. moga KA kuat hadapi dugaan Allah ini..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alahai ..sedih tengok adik terbaring macam tu ....cepat sembuh ya adik...makan ubat tau ...

Umi Qi said...

Ya Allah Adik....sakit apa KA?
Umi Qi doakan ye....segera sembuh ye adik...sedih ibu tgk

- AZIE - said...

adik kuat...insyallahh adik boleh hadapi seme nie.

maszmadi said...

moga adik cepat sembuh yer... amin

mama aryan said...

salam KA...

baru dpt berkunjung,xtau adik sakit apa sbb lama bercuti,saya doakan adik cepat sembuh

Ratu Hatiku said...

Siannya adik..
Semoga NUR SUFFIYA QAMARINA sihat seperti selalu.. Amin

Mummydearie said...

Alahai KA, kenapa jadi macam ni?

Moga Adik cepat-cepat sembuh ya. KA jgn susah hati sangat ya, semoga semuanya kembali normal macam selalu.

Acik Erna said...

semoga adik Nur sufiyya Qamarina cepat sembuh..

LydSunshine said...

KA, adik masuk wad lagi ke? Alahai, risau plak rasanya. Siap naik ambulance lagi. KA try bagi air zam zam utk cuci perut dia.

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum.. KA,

Sama2 doakan adik" NUR SUFFIYA QAMARINA "..amin.

mselim3

Kakzakie said...

Dah... tumpah juga airmata kakak bila tengok adik macam tu KA. Moga doa-doa kita didengariNya. Kakak ingat dah nama adik sekarang, mudah utk mendoakannya...

Kakzakie said...

Buat kawan-kawan yg nak dokan Adik Nur Sufiyya Qamarina boleh juga baca mamcam ni:-

Allahumma Aghnini Wazaina bihilmi Waakrimna bittaqwa wajammilna bil'afiah khususan anakanda Nur Suffiyaa Qamarina (doa dlm hati moga disembuhkan adik dgn segera) Sebaiknya buat solat hajat dulu...

mysha said...

Ya Allah naper adik kak?? Semoga adik cepat sembuh.. KA tabahkan hati yer kak.. Doa ibu doa paling mujarab..

Lilynn Wifey Sham said...

harap KA tenang dan tabah yer.. saya doa kan adik cepat sembuh!!

Rinna said...

Bykkan bersabar.. Moga adik cepat sembuh yer KA..

J.Syazwana said...

semoga adik cepat sembuh.
amin :)

banyak kan doa dan sabar ye KA

Kesuma Angsana said...

tq semua atas doa2nyer, sgt2 KA hargai. In Shaa Allah, Adik akan beransur sembuh berkat doa semua.. Ada masa akan KA terjah semula nanti yer...

Kakcik said...

Ya Allah, kurniakanlah kesembuhan buat NUR SUFFIYA QAMARINA. Amin

Haryati Faizal said...

semoga adik cepat sembuh ye...

Rai Ourkizuna said...

kesian adik..sampai kena naik ambulan.. semoga cepat sembuh ya..

aizamia3 said...

moga dak Adik kuat dalam melawan penyakitnya itu.
Moga cepat sembuh hendakNYA.

Bitt (double IS) said...

semoga cepat sembuh dan dipermudahkan ye...tak pe kak tumpukan perhatian sepenuhnya kepada dia...

suka suka said...

Ya Allah ya Tuhanku berilah kesembuhan pada adik NUR SUFFIYA QAMARINA... terus tabah ya KA

piqa da bajitos said...

adik mesti kuat !

Qhaifa Nur said...

moga adik cepat sembuh...

paridah said...

cekalkan hati KA kak doakan NURSUFIYYA QAMARINA pulih sembuh sediakala...amin

ANIM said...

mudah2n doa semua di hari Jumaat yang mulia, dimaqbulkan Allah..
semoga adik Nursuffiya Qamarina cepat sembuh..

p/s sebagai ibu, kami faham perasaan KA saat ini. be strong....


puteri kasih said...

kesian adik...moga adik cepat sembuh. Harap KA tabah dan banyakkan berdoa yer

yan's cottage said...

moga cepat sembuh ye...sayang...

yan's cottage said...

moga cepat sembuh ye...sayang...

Zura@Iwan said...

sabar ye KA...
semoga adik cpt sembuh..
mmg hati ibu mana yg tk runsing bila anak sakit nie...
biar kita yg gnti tmpt dorang kan...

Khai♥Rin : anies said...

syafakallah adik..

hainom OKje said...

Macamana adik sekarang KA?

hazwan hairy said...

semoga cepat sembuh adik...kuat2!!

DYatie said...

Semoga adik segera sembuh dan seperti sediakala. Take care jugak KA!

asyifa mustaffa said...

sy bru on9 KA, baca komen KA td...trus sy terjah sini...bedebar plak rasa hati...nape KA kata gitu...

Tabah ye adik...adik kuat...harus lawan penyakit tu...moga sembuh mcm selalu ye....insyallah...adik sihat..ramai yg mndoakan...

Maria Firdz said...

kesiannya adik... KA kna kuat sbb kekuatan KA akn smpai pdnya... moga adik juga kuat.. huhu.. nk nangis je rasa..

Deqla Manjew said...

ehh adik warded blk? alahaii kesiannye adik.. moga cpt sembuh adik..

Sayangku Zie said...

moga cepat sembuh yer adik... Ya Allah kaun ampunilah dosa2 kedua ibu dan ayah NUR SUFFIYA QAMARIN... kau sembuhkanlah segala penyakit yang ada keatas adik.. semoga adik kuat melawan penyakit yg dihidapi.

Norhasniza Khalid said...

berikan kesembuhan pada adik ini ya Allah...

Eye_nee said...

Pagi lg dah bc n3 kamu ni KA..maaf yer terlalai pula nak komen..sehingga lah kamu singgah kebloq akk...bertabah yer sahabat...semoga rahmat Allah sentiasa mengiringi kesembuhan adik nnt...Ya-Allah ringankanlah kerisauan sahabat ku ini dan berikan kesembuhan buat permata hatinya..NUR SUFFIYA QAMARINA...

pha is said...

semoga adik cepat sembuh.. ameen..

makchaq said...

Makchaq doakan tak ada yang serius dan semoga adik cepat sembuh...

Raudzah Z said...

Semoga adik segera sembuh. Dugaan Allah untuk mereka-mereka yang terpilih. Banyakkan berdoa KA...

Nastyna said...

Ya Allah apa jadi ni siap ambulans semua, harap2 nothing serious, moga Adik sembuh sepenuhnya soonest yer.

eira eixora said...

semoga adik cepat sembuh..aminnn..

BUNDA a.k.a KN said...

Semoga adik cepat sembuh dan KA tabah menjaganya...

MulutPayau said...

semoga adik cepat sembuh...sabar ya KA..

Ann Ishak said...

Ya Allah, sembuhkanlah adik Nur Suffiya Qamarina dan redakanlah kesakitannya. amin

wantie said...

Auntie doakan semoga adik cepat sembuh dan kuat menghadapi sakit/ujian Allah ini.

Adik kan ka baik. Allah mesti tolong orangyang baik baik ni.

zulie ieta said...

Siyan adik. Cepat2 sihat ye dik...

Yumida Huda said...

moga diberikan kesihatan yg baiki buat adik
yumida isi tabung Nuffnang sini - sfcf n churp2 - selamat menabung :)

Tihara said...

kuatkan semangat KA, moga adik cepat sembuh..teringat kemabali keletah adik yg saya baca di blog ni..moga tabah

Chic Na said...

kenapa dengan adik tu kak KA? apepun semoga adik cepat sembuh macam biasa..

akak too.. take care ya!

Rosmiza Ali said...

Tabah ye kak.. Mieza doakan semoga adik kembali sembuh seperti sediakala..
ZON PERMAISURI CHOMEL

adyna said...

Semoga adik Cepat sembuh

lizz said...

kenapa dengan adik ni KA...demam lagi ker...moga adik cepat sembuh yer...

aTieYusof Family said...

Apa khabar adik hari ini?
moga diberikan kesembuhan ya..amin!

Deqla Manjew said...

dah sembuh kan? alhamdulillah... ;)

eima said...

semoga cepat sembuh adek .. nape ni ...

Nurzakiah Hanum said...

semoga cepat sembuh adik..
betul setiap kali kita diuji kita memerlukan sokongan orang lain

Knor said...

skrg adik dh sehat kan....bila anak sakit faham sgt keaadan kita..sbb byk ibu2 di luar sana..

idzwa kamaruddin said...

kak...semoga dipermudahkan semua urusan adik dan diringankan beban kesakitan adik..akak kuat ye!

ANIM said...

setahun dah berlalu..yee

Kakzakie said...

Cepatnya dah setahun

Alhamdulillah adik dah semakin cerdik dan semuanya adalah kehendak Allah jua KA.

Moga adik terus sihat dan sihat..

Tihara said...

Setahun dah berlalu
doa senjata orang mukmin
saya doakan adik sentiasa sihat, jadi anak solehah, berjaya dunia wal akhirat..insha Allah :)

paridah said...

amoga adik xkenapa2 n kak doakan kesembuhannya...sedihnya mlht keadaan adik gini...sabar banyak dik KA...

Mila Hilas said...

rmi tu.....folo cni..so adik dh sembuh la ye skrg?? dh sthun kisah ni berlalu :-)

hainom OKje said...

Diam tak diam dah setahun yeh KA adik demam naik ambulan tu....cepatnya masa berlalu....itulah bestnya ada blogkan dapat merakam kenangan suka duka kita sekeluarga.
Apa pun terima kasih KA kerana memetik blog okje dlm entri ni

Khai♥Rin : anies said...

Terima kasih KA♡♡

Kakcik Nur said...

Terima kasih KA 💙...

Sekejapan sahaja setahun telah berlalu...

LydSunshine said...

thanks KA. Terharu saye.

adyna AB said...

Insyaallah adik akan sembuh ... Auntie semua doakan adik dapat menjalani kehidupan seperti biasa .. Untuk KA kuat kan semangat , dan terima kasih walaupun sekarang kurang rentak berblog .. Sebab kita berkongsi kesedihan yang sama

aizamia3 said...

Apa khabar dak Adik sekarang ye KA..?
Moga dak Adik semakin kuat dan sihat hendakNYA. begitu juga kita semua.. ;)

aizamia3 said...

Apa khabar dak Adik sekarang ye KA..?
Moga dak Adik semakin kuat dan sihat hendakNYA. begitu juga kita semua.. ;)

Nastyna said...

terpandang komen kak zakie kat atas terus I prayed as suggested. Ya Allah... moga semua nya ok... KA bertabah yer.. ADik is a strong girl.

Maria Firdz said...

Moga Adik terus dalam pemeliharaan Allah...

Maria Firdz said...

Moga Adik terus dalam pemeliharaan Allah...

Sayangku Zie said...

alhamdulillah... berkat doa kita untuk semua tak kira siapa...

Deqla Norumara said...

deqla kini x tegar dah kan.. maaf sgt2 ye KA.. apepun.. terima kasih utk tanda penghargaan ni.. in shaa Allah bila berksmptn deqla kembali.. tp xmo janji sbb internet bkn lagi spt dulu.. ni pun cuba2 komen gak..tp agak lem.. hmm..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Alhamdulillah...adik dah sihat...
semoga adik sentiasa dberi kesihatan yg baik...Ameen

terima kasih KA mention blog zura kt entry KA..zura mmg dh tak brpa aktif blogging...kalau rasa nk update br zura update...zura minta maaf ye sbb jarang dtg lawat KA sini...tp inshaAllah zura tk akan lupa kwn2 blogger kt sini...

Yumida Huda said...

ada menyelit kat situ. hihihi

Daddy Ziyyad said...

Rakan2 blogger, walaupun tak pernah kenal, tak pernah bertemu....Insya Allah ukhwah nya tetap ada..dan saling mendoakan kebaikan antara satu sama lain

Fiza Rahman said...

Dah setahun kak? Mcm tak caya jer. Cepat betul masa berlalu. Alhamdulillah adik sihat.

Kasihmu ku terima kak. Bilalah boleh berlaga pipi nih...hehe...

Julia Johari said...

Syukur ya allah...Mommy KA dan adik sama2 kuat...bangga kawan ngan KA tau dihargai doa kami semua...Allah perkenankan...amin...KA love u always...mmuahh

Acik Erna said...

Alhamdulillah adik dah sihat..semoga terus membesar dengan sihat

puteri kasih said...

syukur adik dah sihat...cepatnya masa berlalu, dah setahun rupanya. Terima kasih KA untuk entri penghargaan ini :D

suka suka said...

Ya Allah Ya Tuhanku .. sembuhkan lah adik sepenuhnya..

Bitt (double IS) said...

setahun sudah berlalu...alhamdulillah adik sihat....terima kasih kak singgah blog baru saya...

http://bittdoubleis.blogspot.com

Rosmiza Ali said...

Allahu Akbar.. Beratnya dugaan akak.. Saya doakan supaya adik cepat sembuh.. Kak KA tabahkan hati ye..
Rosmiza Ali Official Blog™

JAWATAN KOSONG TERBARU said...

Semoga besar nanti menjadi manusia yang berguna utk agama, bangsa dan negara...

Belog Santai said...

Thanks KA..Semoga adik cepat sembuh ya...Jangan berhenti berdoa k..

nuyui a.k.a miss YUI said...

trima kasih kak..

moga cpt sihat syg,aamiin.

Rinna said...

Ya Allah.. Moga KA sabar yer..dan banyakkan berdoa. Moga adik cepat sembuh..dan sihat seperti sediakala..

Mummydearie said...

Terima kasih, KA. Walaupun tak pernah bersua muka, ingatan rakan-rakan alam maya ni banyak memberi semangat dalam diri. Tak sangka dah setahun kisah tu berlalu. Ingat lagi masa membaca hal si Adik naik ambulans ni.

MulutPayau said...

Dah setahun..cepatnya masa berlalu...
Semoga adik menjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat..
Terima kasih KA..

lizz said...

Salam KA...lama saya tak mai sini...saya doakan adik sembuh seperti sediakala...terima kadih KA kerana masih ingat saya lagi...sayang KA ketat2

LYAfrina said...

lya baru smpai sini.. lya x tau apa y menimpa pada adik.. apa2 pon lya doakan moga KA tabah n adik kuat melawan sakit.. moga adik dh smbuh skarang

baby comel said...

apapun yang terjadi, semoga kak KA sekeluarga terus sihat, ceria dan dimurahkan rezeki. insyaAllah,

asyifa mustaffa said...

Salam KA...lama x on blog...buka2 kotak komen nmpk komen KA...

Moga KA sekeluarga sihat gembira ya...insyallah...

maszmadi muhamad said...

tq ye atas penghargaan yang di buat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...