Tabung Masa Depan ...

Wednesday, January 14, 2015

Duet Siti Nurhaliza & Cakra Khan Terbaik !

Saya suka sangat gabungan dua suara ni !
Sedikit sebanyak 
Dapat melerai sedikit rasa yang bergolak sekarang ni di jiwa

Lirik Lagu Siti Nurhaliza & Cakra Khan - Seluruh Cinta
 
Menatap kepergian dirimu
Meratap menangis sedih tak tertahan
Terbayang saat bersama
Lewati masa terindah
Saat kau memelukku tuturkan cinta

Kaulah slalu mencinta bagiku
Yang slalu mengencamkan perasaanku
Dirimu kan slalu ada di sisiku selamanya

Kau bagaikan nafas di tubuhku
Yang sanggup menghidupkan s'gala gerakku
Ku kan s'lalu memujamu hingga nanti kita kan bersama

Tak sanggup ku memikirnya lagi
Habis separuh nyawaku tangisimu

Tiada lagi bait yang indah
Terdengar merdu terucap
Merayu menyanjungku tenangkan jiwa

Kaulah slalu mencinta bagiku
Yang slalu mengencamkan perasaanku
Dirimu kan slalu ada di sisiku selamanya

Kau bagaikan nafas di tubuhku
Yang sanggup menghidupkan s'gala gerakku
Ku kan s'lalu memujamu hingga nanti kita kan bersama

Tiada cinta yang setulus cintamu (Cintamu)
Tiada yang sanggup gantikan dirimu

Tiada rasa seindah kasihmu
Tiada yang mampu temani diriku

Kaulah slalu mencinta bagiku
Yang slalu mengencamkan perasaanku
Dirimu kan slalu ada di sisiku selamanya

Kau bagaikan nafas di tubuhku
Yang sanggup menghidupkan s'gala gerakku
Ku kan s'lalu memujamu hingga nanti kita kan bersama

Kau bagaikan nafas di tubuhku
Yang sanggup menghidupkan s'gala gerakku
Ku kan s'lalu memujamu hingga nanti kita kan bersama

Ku kan s'lalu memujamu hingga nanti kita kan bersama
 
LAYANZZZZZZZZZZZZZ !  (AUTO PUBLISH N3 )

18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

terbaik

Ann Ishak said...

tak pernah lagi dengar lagu ni

Kakcik Nur said...

Nanti nak dengar... :)

idzwa kamaruddin said...

nice :)

LydSunshine said...

Ni lagu tema filem apa tu, suamiku mr perfect ke apa ye.

paridah said...

SDG LAYAN LAGU YG INDAH..PAKABR KA N FMLY...

Sheila Adziz said...

dah lama tak lawat KA... a'aa memang layan la dgr suara dorg...

Nur Inani said...

ni ost lagu untuk movie tak lama lagi. sukaaaa :D

Ira said...

layan.. :)

Devi said...

Saya selalu suka lagu-lagu mereka.

nOe suhaimi said...

first time dengar...sedap gak KA...

eMMe said...

sambil komen KA sambil dgr lagu duet Siti n Cakra.. best2... dengar 1st terus loike KA, heeee~

Ahlam Miera Shafie said...

suka dengar lagu nih.. sy suka suara siti n cakra khan...

Najib Ariyan said...

nice song... thanks for sharing

Puan Kutu said...

Lagu sedap lirik pun best penyanyi wonderful!

Puan Kutu said...

Lagu sedap lirik pun best penyanyi wonderful!

eima said...

tak penah dgr lagi pun lagu ni .... lg pun opis block video

hainom OKje said...

Dah namanya penyanyi tersohor KA.....nyanyi apa pun, duet ngan sapa pun....pastinya sedap. Belum pernah dengar betul betul lagi....Kat kg ni, tenet lembab sokmo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...