Tabung Masa Depan ...

Friday, February 06, 2015

Rindu Serindu2 Nyerrrrrrrr....

Rindu nak tulis sepatah dua di blog
Rindu nak jenguk blog kawan2 macam dulu
Tapi, apakan daya
Masa sangat mencemburui saya
Mana dengan bebanan kerja yangbertambah sekarang ni
Mana menguruskan persekolahan anak bongsu kat rumah ni
Nak uruskan 2 anak di asrama lagi
Aduhai, pening dah ni !
Apapun , uols semua tetap di hati KA ni.. dun worry ....

28 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Sama la KA..blog pon dah rupa chipmore...

Yan Ty said...

Common! Keep writing sis!

❤Kamsiah❤ said...

rindu KA jugak..:)

Qaseh Vee said...

perkara biasalah bila jadi ibu berkerjaya ni ...

paridah said...

ASSALAM..SELAMAT BERHUJUNG MINGGU BERSAMA FAMILI...RINDU KA.

paridah said...

ASSALAM..SELAMAT BERHUJUNG MINGGU BERSAMA FAMILI...RINDU KA.

Puan Kutu said...

Nak buat cmna KA,kena dahulukan komitmen mana yang lebih penting.nti ada masa terluang update tau

Puan Kutu said...

Nak buat cmna KA,kena dahulukan komitmen mana yang lebih penting.nti ada masa terluang update tau

mummY daniSha said...

huhuuuu....sy yg anak sorang ni pun bz memanjang hehe ni kan anak ramai kan =P

Bin Muhammad said...

Salam KA,
Semoga dipermudahkan segala urusan dan selamat berhujung minggu! :)

adyna AB said...

Btl KA saya pun dah lama tak berblog , domain pun sy dah tak nak renew, thn ni pun adib n amni dah mula bersekolah , bila sy bermlm di asrama , tggl la En babah yg uruskan ank2 , doakan saya dpt tukar sekolah ye

eima said...

semoga KA baik2 sahaja ye ....
nanti free tulis le ape2

idzwa kamaruddin said...

ok take ur time KA

kehidupan sihat said...

salam perkenalan kak & jemput ke blog nana

ArELeEz said...

xpe.. pelan2.. #watlekwatpeace je.

LydSunshine said...

Lama sungguh KA tak update padal Kate Middleton.

Hana Syed said...

bertabahlah KA

Siti Fatimah said...

sama la KA, T pun sibuk. kena bagi komitmen kepada yang lebih penting.

Blog ni time sanntai je

Khai♥Rin : anies said...

x pe take ur time ;-)

Swapnil Kharche said...

Excellent article… i just came across ur blog and loving ur articles… as a newbies into blogging… its great to come across such knowledgeable blogs early in ur career to avoid some mistakes and increase chances of success… Keep up the good work dear.. cheers..

Najib Ariyan said...

bila free nanti blogging lah semula...

Ahlam Miera Shafie said...

samalah.. saya pn baru boleh on9 skrg... huhuhu

wildan said...

Semuanya harap dikerjakan dengan hati ikhlas agar tidak menjadi beban

randy said...

Hi, Nice site thanks for sharing. Would it be okay to contact you through your email? Please email me back.
Thanks!
Randy
randydavis387 gmail.com

Tihara said...

takpe sis
take your time
^_^

Kira Sakura said...

mesti KA dapat naik pangkat kan? takpe ape yang lebih utama perlu didahulukan tapi jangan lupa jaga diri jaga kesihatan ye KA

Wildan said...

Mengurus anak-anak memang terkadang merepotkan tapi merupakan pengalaman yang sangat seru bisa menyaksika pertumbuhan mereka.

Mummydearie said...

Kita pun dah lama tak ke sini KA. Tengok KA pun senyap menyepi diri. Kalau tak sibuk, boleh juga mencoret sesuatukan. Kalau sibuk, nak buat macamana. Kenalah dulukan apa yang penting.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...