Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 05, 2017

Bertiga Lebih Baik !








Terfkir2 kenapa orang tua2 dari dulu memang pantang sungguh kalau ambil gambar bertiga ni
Motif ????

( Photos Ehsan Google )

14 comments:

Ira said...

Lama x tgk gmbr kate.. Hehe..
Siapa yg ke 3 tu, tak kenal.. 😁😁
Aah ek, knp ye org tua2 tak bagi bergambar bertiga?

Nurfaezah Abdullah said...

somehow ada some ckp org tua dulu2 fae personally rasa nonsense

Nurzakiah Hanum said...

x de pe2 kot

Sepriana Mokoagow said...

Hehe.. didaerahku pantang untuk foto bertiga :)
senang brkunjung kesini.. Salam Kenal

Anis Azalea said...

Kot kalau 3 3 tu kawan2..so rebut pulak nak ke sorang tu. So bila amik gambar bila tengok 20 tahun kemudian teringat balik..haha..sekadar imaginasi.

Mummydearie said...

Entahlah, KA. Kenapa yerk orang tua pantang sungguh kalau kita ambil gambar bertiga. Tapi kalau ikut kata UAI, ambil gambar bertiga, tiga-tiga pun boleh mati termasuk tukang ambil gambar. Hahaha!

Dulu terpesonalah dengan prince dua orang nih tapi bila dah meningkat usia, hilang dah rasa terpesona tu ^_^

Ahlam Miera Shafie said...

org dulu2 , org skrg pn ada lg yg pantang ambil gmabr brtiga nih.. kononnya salah sorg akan pergi dulu... huhuhuhu mcm gambar tu plk yg tentukan ajal maut seseorg.. huhuhu

paridah said...

KATE YG JELITA BERSAMA SUAMINYA YG KACAK..BRGMBR TIKA BERTEMU TIBA MASA BRPISAH JUGA.

Orked V. said...

sya pon xtaw kenape. tp tu dlu KA, sekarang memang dah jrg dengar dah.
kalau family mmg ade 3 org je, nk buat cmne kan.. habis potrait hari raye x kan nk buang / tambah sorang. hahhaahhahahahaa

Pha Is said...

sbb kalau berdua, nnti yg ketiga tu setan.. eh.. hahahaha

CikLily Putih said...

wah dah bertiga pulak ek..

Bunda_nora said...

owh ye ke...dah bertiga pulak ke..

panphila said...

Hmm, entahlah. I always think about it every time they mention about it. Tiada reason yang kukuh. Do you?

http://panphila.blogspot.my

LYAfrina said...

Hahaha.. Dah lya family 3 org je.. Mmg bertiga la selalu snap pic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...